وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 3 May 2024
» اجتماعی » جایزه لاتاری پاوربال به رقم باورنکردنی ۲۰۰ میلیون دلار رسید

تاریخ انتشار : 1402/11/06 - 1:30

جایزه لاتاری پاوربال به رقم باورنکردنی ۲۰۰ میلیون دلار رسید

صدای استرالیا - پس از اینکه قرعه‌کشی پاوربال این هفته هم برنده اصلی خود را نشناخت، میزان جایزه آن برای پنجشنبه آتی به رکورد ۲۰۰ میلیون دلار  رسید.


صدای استرالیا – پس از اینکه قرعه‌کشی پاوربال این هفته هم برنده اصلی خود را نشناخت، میزان جایزه آن برای پنجشنبه آتی به رکورد ۲۰۰ میلیون دلار  رسید.

این رکورد پس از آن به دست آمد که هیچ فردی در قرعه کشی پاوربال ۱۴۴۵ برنده بخش یک نبود و این امر باعث شد که جایزه بازی برای ششمین هفته متوالی بالاتر رود.

در بخت آزمایی ۱۵۰ میلیون دلاری پاوربال روز پنجشنبه که دومین جایزه بزرگ لاتاری در تاریخ استرالیا بود، نیمی از بزرگسالان استرالیایی بلیت خریده بودند. اما علیرغم تعداد ورودی‌ها، برنده‌ای وجود نداشت.

در مجموع، ۵,۱۰۲,۵۷۰ جایزه به ارزش بیش از ۱۰۳ میلیون دلار در بخش‌های ۲ تا ۹ اختصاص داده شد. در میان این برندگان، ۲۶ برنده بخش دو وجود داشت که هر کدام یک جایزه ۱۱۰۲۱۳٫۶۰ دلاری را به خانه بردند.

در همین حال جیمز ادی، سخنگوی لاتاری گفت که پاوربال برای استقبال از این رکوردشکنی جدید هیجان زده است.

او گفت: سال جدید یک فرصت باورنکردنی برای شرکت کنندگان در لاتاری استرالیا به ارمغان آورده است – فرصتی برای تغییر زندگی خود و تبدیل شدن به بزرگترین برنده در تاریخ لاتاری استرالیا.

منبع: شبکه خبری نیوز


برچسب ها : ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه