وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 19 April 2024
» اخبار » جامعه ورزشی استرالیا در سوگ قهرمان اسنوبورد جهان

تاریخ انتشار : 1399/04/18 - 15:58

جامعه ورزشی استرالیا در سوگ قهرمان اسنوبورد جهان

صدای استرالیا- جامعه ورزشی استرالیا در غم از دست دادن ناگهانی یكی از ورزشكاران مشهور خود به سوگ نشسته است.

جامعه ورزشی استرالیا در سوگ قهرمان اسنوبورد جهان

صدای استرالیا– جامعه ورزشی استرالیا در غم از دست دادن ناگهانی یکی از ورزشکاران مشهور خود به سوگ نشسته است.

الکس چامپی پولین ورزشکار ۳۲ ساله پرچمدار استرالیا در المپیک زمستانی سوچی، صبح روز چهارشنبه هشتم جولای حین ماهیگیری با نیزه در پالم‌بیچ گلد کوست غرق شد. اینطور به نظر می‌رسد که پولین حین ماهیگیری دچار مشکلی جسمی شده که منجر به غرق شدن او شده است. جسد او در نزدیکی صخره‌های مرجانی مصنوعی که قبلا محل غواصی او بود، کشف شد.

پولین، که دوبار مقام قهرمانی جهانی اسنو‌بورد کراس را به دست آورده بود، در المپیک زمستانی ونکوور نیز حضور داشت و در المپیک زمستانی سوچی در سال ۲۰۱۴ و همچنین رقابت‌های پیونگ‌یانگ در سال ۲۰۱۸ نیز رقابت کرده بود.

مرگ پالین با واکنش‌های زیادی از سوی جامعه ورزشی استرالیا مواجه شد. فدراسیون ورزش‌های برفی استرالیا در بیانیه‌ای نسبت به مرگ بهت‌آور و ناگهانی این ورزشکار ابراز تاسف کرد و به خانواده و هم‌تیمی‌های او تسلیت گفت. لیدیا لاسیلا یکی از هم‌تیمی‌های پولین نیز باانتشار عکسی از پولین نوشت: هیچ واژه‌ای نمی‌تواند شدت اندوه و بهت‌زدگی‌ رفتن تو را بیان کند. جهان امروز یکی از خاص‌ترین اعضایش را از دست داد.

دامین کلی مسئول رسانه‌ای تیم المپیک استرالیا، بروک دانلیوی اسکی‌باز سابق، تامسین لوئیس مانو دونده استرالیایی، بروک هنسون شناگر استرالیایی، تیم ملی اسنوبورد کانادا و وندل سیلور بازیکن مشهور راگبی از جمله دیگر ورزشکارانی هستند که در شبکه های اجتماعی با انتشار پیام‌هایی از خبر مرگ این ورزشکار محبوب ابراز اندوه کرده و با خانواده و دوستان او همدردی کرده‌اند. سیلور پولین را یک ورزشکار مشتاق و حرفه‌ای و یک انسان حقیقی توصیف کرده است.

منبع: ۷ نیوز


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , ورزشی
ارسال دیدگاه