وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024
» اجتماعی » تمیزکننده‌هایی که از آب ضعیفتر هستند را بشناسید

تاریخ انتشار : 1398/09/02 - 15:41

تمیزکننده‌هایی که از آب ضعیفتر هستند را بشناسید

صدای استرالیا– نتایج یک آزمایش جدید نشان داده که قدرت پاک کنندگی آب بیشتر از برخی تمیزکننده‌های چند منظوره است. […]

تمیزکننده‌های که از آب ضعیفتر هستند را بشناسید

صدای استرالیا– نتایج یک آزمایش جدید نشان داده که قدرت پاک کنندگی آب بیشتر از برخی تمیزکننده‌های چند منظوره است.

موسسه حمایت از مصرف‌کنندگان چویس با آزمایش چند پاک کننده چند منظوره و مقایسه آن با آب به نتایج جالبی دست یافته و متوجه شده که بسیاری از این پاک کننده‌ها نتوانسته‌اند به اندازه‌ای که آب برای تمیز کردن مفید است مفید باشند.

نتایج این آزمایش نشان داده که استفاده از آب برای تمیز کردن می‌تواند به همان اندازه پاک کننده‌های چند منظوره مفید باشد.

اشلی ایردال، کارشناسان محصولات تمیزکننده موسسه چویس، در این رابطه می گوید: بسیاری از این تمیزکننده‌های چند منظوره  استاندارد نیستند. آنها حتی ارزش خردیدن ندارند و نباید پولتان را برای آنها هدر دهید. بهتر است از آب برای تمیز کردن استفاده کنید.

چویس در این آزمایش ۱۲ تمیزکننده چند منظوره را به همراه آب مورد آزمایش قرار داده و آب توانسته در این آزمایش و مقایسه امتیاز ۴۰ درصدی را کسب کند که این  امتیاز با امتیاز محصولاتی همچون Orange Power و Pine O Cleen و Pledge و Strike برابر بود.

با این وجود تمیزکننده چند منظوره‌ای که موجب شگفتی شد Nifti Hardworking (New Look) بود که امتیاز ۸۸ درصدی را کسب کرد.

شوینده ۳۰ ثانیه چند سطحی ۳۰Seconds با کسب ۳۹ درصد امتیاز بدیترین امتیاز ممکن را بدست آورد.

تمیزکننده‌های که از آب ضعیفتر هستند را بشناسید

شوینده‌های زمین (زمین شور) نیز عملکرد ضعیفی داشتن و ۱۷ مورد از آنها که مورد آزمایش قرار گرفتندعملکرد مناسبی نداشتند. بهترین کالا در این زمینه شوینده Pine O Cleen Disinfectant Floor Cleaner بود که امتیاز ۴۰ درصدی را در آزمایش کسب کرد. بدترین مورد هم Ajax بود که  ۳۹ درصد امتیاز کسب کرد.

ایردال در این رابطه می‌گوید: شاید بهتر باشد که شوینده (تمیز کننده‌های) زمین استفاده نکنید شستن کف زمین با آب اگر بهتر از شوینده‌ها نباشد همان کار را انجام می‌دهد. اما وقتی در مورد شیشه پاک‌کن‌ها صحبت‌ها می کنیم این ارزش را دارد که برای آنها پول هزینه کنیم.

وقتی می‌خواهیم شیشه یا آینه تمیز کنیم واقعا نیاز به یک شیشه پاک کن داریم.

تمیزکننده‌های که از آب ضعیفتر هستند را بشناسید

شما نمی‌توانید با هر چیزی شیشه پنجره یا آینه را تمیز کنید چون ممکن است در انتها شیشه شما کثیف‌تر شده و یا لکه‌‌های زیادی روی آن بوجود بیاید.

در آزمایش هایی که در این رابطه انجام شد تمیز کننده شیشه و سطح چند مننظوره Windex توانست امتیاز ۷۴ درصدی را کسب کند و تمیز کننده شیشه و سطح Ultra Sensitive فقط ۳۳ درصد امتیاز کسب کرد.

در مورد تمیز کننده های آشپرخانه نیز Dettol توانست امتیاز ۸۴ درصدی را کسب کند در حالیکه تمیزکنننده McLintocks Vanilla Fresh Fridge & Kitchen Wipe فقط ۴۰ درصد امتیاز بدست آورد.

منبع: ۷ نیوز

 

 


برچسب ها : ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه