وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024
» اخبار » تمرین اسب نیم میلیون دلاری سردار آزمون در استرالیا توسط نخستین قهرمان زن ملبورن کاپ

تاریخ انتشار : 1399/01/21 - 18:32

تمرین اسب نیم میلیون دلاری سردار آزمون در استرالیا توسط نخستین قهرمان زن ملبورن کاپ

صدای استرالیا – سردار آزمون، ملی پوش سرشناس ایرانی اسبی 500 هزار دلاری را در سیدنی خریداری کرده و قرار است میشل پین به عنوان نخستین زن فاتح ملبورن کاپ او را آموزش دهد.


صدای استرالیا – سردار آزمون، ملی پوش سرشناس ایرانی اسبی ۵۰۰ هزار دلاری را در سیدنی خریداری کرده و قرار است میشل پین به عنوان نخستین زن فاتح ملبورن کاپ او را آموزش دهد.

به گزارش دیلی تلگراف، داستان اسب سردار آزمون و آموزش آن توسط قهرمان ملبورن کاپ از پنج ماه پنج ماه و زمانی آغاز شد که این ملی پوش ایرانی به همراه مادرش به تماشای فیلم سینمایی Ride Like A Girl نشست که داستان زندگی میشل پین و برادرش بود.

سردار آزمون ۲۶ ساله که تحت تاثیر این فیلم قرار گرفته بود، پیام تبریکی برای میشل پین در صفحه اینستاگرامش فرستاد و از میشل خواست تا اسبی را برای او آموزش دهد.

در نتیجه مذاکرات دو طرف، میشل پین روز دوشنبه در سیدنی اسبی را به ارزش ۵۰۰ هزار دلار برای سردار آزمون خریداری کرد. این اسب کره یک‌ساله فرنکل، قهرمان بازنشسته رقابت‌های اسبدوانی تروبرد بریتانیا است.

به گفته پین، آزمون هیچ ارتباطی در استرالیا ندارد، اما توجه زیادی به مسابقات اسب‌دوانی در استرالیا دارد. او اسبی قهرمان در ایران دارد و می‌خواهد یک استرالیایی‌اش را هم داشته ‌باشد. او به طور کامل مسابقات اسبدوانی را زیر نظر دارد و شب‌ها برای تماشای مسابقات بیدار می‌ماند.

پین گفت که آزمون قصد داشت ماه آینده سفری به استرالیا داشته باشد، اما شیوع کووید-۱۹ برنامه او را متوقف کرد.

منبع: دیلی تلگراف


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , ورزشی , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه