وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 1 May 2024
» اجتماعی » تمبری که نشان می‌دهد هوش مصنوعی و گردشگران در مورد استرالیا چه فکر می‌کنند

تاریخ انتشار : 1402/08/01 - 2:28

تمبری که نشان می‌دهد هوش مصنوعی و گردشگران در مورد استرالیا چه فکر می‌کنند

صدای استرالیا– تمبر طراحی شده با استفاده از هوش مصنوعی، نشان می‌دهد که گردشگران واقعا درباره استرالیا چه نظری دارند. […]

تمبری که نشان می‌دهد هوش مصنوعی و گردشگران در مورد استرالیا چه فکر می‌کنند

صدای استرالیا– تمبر طراحی شده با استفاده از هوش مصنوعی، نشان می‌دهد که گردشگران واقعا درباره استرالیا چه نظری دارند.

شرکت مسافرتی InsureAndGo این تمبرها را طراحی و منتشر کرده تا ارسال کارت پستال را تشویق کند. مجموعه تمبر مذکور نشان می‌دهد که مسافران و هوش مصنوعی درباره کشورهای مختلف از جمله ایتالیا، کانادا، یونان و استرالیا چه نظری دارند.

این شرکت با همکاری Censuswide از ۱۵۰۰ اهل سفر نظرسنجی کرده تا علایق مربوط به کارت پستال آنها را بداند. همچنین از این افراد خواسته شده که در مورد هر کشوری که به آن سفر کرده‌اند، موارد مهم را بگویند. 

اکثر طرح‌های تهیه شده برای تمبر کشورها شامل چشم‌اندازهای زیبا، غذا و حیوانات مشهور ۲۰ کشور مورد بررسی است؛ اما در مورد استرالیا شاهد ترکیبی جالب هستیم.

در تمبر ایتالیا، تاکستانی چشم‌تواز با یک بطری شراب قرمز به تصویر کشیده شده؛ یونان با کلیساهای معروف سانتورینی و گنبد آبی‌شان در تمبر خودنمایی می‌کند و اما استرالیا، منظره‌ای زیبا متشکل از ساحلی با درختان نخل، رشته کوه‌ها و یک لیوان آبجو و البته عنکبوتی عظیم‌الجسه در کنار آن، نظر گردشگران و هوش مصنوعی را جلب کرده است. 

در مورد چین نیز تصویر یک پاندای غول‌پیکر کمیاب را می‌بینیم که یک فنجان چای چینی و شاخه‌ای بامبو در دست دارد.ترکیه به دلیل داشتن مقاصد ساحلی خود معروف است؛ اما تفسیر هوش مصنوعی از این کشور جنبه متفاوتی را نشان می‌دهد. 

در تمبر ترکیه یکی از بالون‌های هوای گرم معروف کاپادوکیه در مرکز این کشور جلب توجه می‌کند. کاپادوکیه یک سایت میراث جهانی در ترکیه است که به دلیل تورهای بالن هوای گرم معروف است.

در مورد آمریکا نیز عکسی روی تمبر نقش بسته که ورزش آمریکا و پرچم این کشور را در خود جای داده است و اسپانیا با روزهای تابستانی، تاپاس و غذاهای دریایی ثبت شده است.

این شرکت از نرم‌افزارهای هوش مصنوعی مولد ChatGPT و Mid Journey AI برای ساخت تمبرهای پستی استفاده کرده است.

منبع: news.com.au


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه