وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 27 April 2024
» اجتماعی » تمامی پروازها از هند به استرالیا متوقف شد

تاریخ انتشار : 1400/02/08 - 3:54

تمامی پروازها از هند به استرالیا متوقف شد

صدای استرالیا- با تداوم شرایط بحرانی شیوع کرونا در هند، نخست وزیر استرالیا اعلام کرد که تمامی پروازها از این کشور به استرالیا، موقتا متوقف می‌شود.


 صدای استرالیا- با تداوم شرایط بحرانی شیوع کرونا در هند، نخست وزیر استرالیا اعلام کرد که تمامی پروازها از این کشور به استرالیا، موقتا متوقف می‌شود.

بنا به اعلام اسکات موریسون، این توقف شامل تمامی پروازها از جمله پروازهای بازگشت استرالیایی‌ها به مرکز قرنطینه هوارد اسپرینگز می‌شود و تا ۱۵ ماه می برقرار خواهد بود و پس از ۱۵ می، شرایط مجددا بررسی می‌شود.

موریسون گفت که پروازهای غیرمستقیم از طریق سایر شهرها مانند دوحه، سنگاپور و کوالالامپور نیز از سوی دول مربوطه متوقف شده است.

وی افزود که استرالیا به منظور کمک به هند، کالاهای پزشکی و دارویی را به این کشور ارسال خواهد کرد.

به گفته وی، ۵۰۰ ونتیلاتور، یک میلیون ماسک جراحی، ۵۰۰ هزار ماسک P2 و N95، ۱۰۰ هزار عینک محافظ، ۱۰۰ هزار جفت دستکش و ۲۰ هزار محافظ صورت به هند ارسال خواهد شد.

موریسون تاکید کرد که این محموله اولیه است و باز هم محموله‌هایی ارسال خواهد شد.

هم اکنون ۹ هزار استرالیایی در هند حضور دارند و خواهان بازگشت به کشور هستند که از این میان، ۶۵۰ نفر، افراد آسیب‌پذیر هستند.‌

این خبر پس از آن اعلام شد که کابینه ملی در هفته گذشته، تصمیم گرفته بود که پروازهای تجاری و بازگشتی از هند به میزان ۳۰ درصد کاهش یابد.

موریسون گفت: پروازهای بازگشت استرالیایی‌ها، در اسرع وقت از سر گرفته می‌شود و افراد آسیب‌پذیر در اولویت بازگشت با نخستین پروازها خواهند بود.

منبع: ای‌بی‌سی نیوز


برچسب ها : , , , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه