وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 9 May 2024
» اجتماعی » تفریح جنجالی ناتالی پورتمن و ساشا بارون کوهن در سیدنی

تاریخ انتشار : 1400/04/20 - 7:55

تفریح جنجالی ناتالی پورتمن و ساشا بارون کوهن در سیدنی

صدای استرالیا– تصاویری از ساشا بارون کوهن، ناتالی پورتمن و خانوداده‌های‌شان در حال گشت با قایق منتشر شده که خشم […]

تفریح جنجالی ناتالی پورتمن و ساشا بارون کوهن در سیدنی

صدای استرالیا– تصاویری از ساشا بارون کوهن، ناتالی پورتمن و خانوداده‌های‌شان در حال گشت با قایق منتشر شده که خشم مردم را برانگیخته؛ اما پلیس نیوساوت ولز می‌گوید که آنها از مقررات قرنطینه تخطی نکرده‌اند.

تصاویر منتشر شده از این مشاهیر هالیوودی نشان می‌دهد که آنها روز دوشنبه به همراه خانواده‌های خود در پیت‌واتر به گشت و گذار با یک قایق تفریحی رفته‌اند.

این در حالی است که سیدنی بزرگ‌تر، ساحل مرکزی، بلومانتینز و ولونگونگ در قرنطینه قرار دارند.

این گزارش‌ها منجر به تحقیقات پلیس شد؛ اما مشخص شد که آنها تخلفی مرتکب نشده‌‌اند.

یک سخنگوی پلیس در این رابطه گفت: افسران پلیس ناحیه سواحل شمالی، درباره حضور یک گروه در قایق تفریحی و احتمال نقض مقررات بهداشتی دریافت کردند.

وی افزود: پلیس این اطلاعات را بررسی و تایید کرد که این فعالیت‌ها و تعداد افراد حاضر در گروه، منطبق با مقررات بهداشتی حاکم در آن زمان بوده است. به همین دلیل، پلیس اقدام دیگری انجام نداده است.

اگرچه مشخص شده که این مشاهیر سینمایی تخلفی از مقررات انجام نداده‌اند، کاربران شبکه‌های اجتماعی از رفتارهای صورت گرفته از سوی ساشا بارون کوهن و ناتالی پورتمن انتقاد دارند.

فرانسیس میو، گزارشگر بی‌بی سی استرالیا در این زمینه در توییتی نوشت: چه جالب که مشاهیر هالیوودی در ایام قرنطینه در بندرگاه سیدنی تفریح می‌کنند. نمی‌دانستم که ناتالی پورتمن و ساشا بارون کوهن از یک خانواده هستند.

کاربران دیگری هم حضور دو خانواده در یک قایق را خلاف مقررات ارزیابی کرده‌اند.

در حالی که وزارت بهداشت نیوساوت ولز یکی از دلایل مجاز برای خروج از خانه را انجام فعالیت‌های ورزشی اعلام کرده؛ اما شرط رعایت فاصله گذاری اجتماعی و حفظ ۱٫۵ متر فاصله بین افرادی که از یک خانواده نیستند نیز اعلام شده است.

ناتالی پورتمن برای تکمیل فیلم سینمایی تور: عشق و صاعقه در سیدنی حضور دارد. بارون کوهن نیز با ایزلا فیشر، هنرپیشه استرالیایی ازدواج کرده و این دو، سه فرزند دارند.

منبع: ۷ نیوز


برچسب ها :
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه