وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ | Thursday 28 March 2024
» اجتماعی » تغییر آزمایشی ساعات فعالیت مدارس در نیوساوت‌ولز

تاریخ انتشار : 1400/11/19 - 3:20

تغییر آزمایشی ساعات فعالیت مدارس در نیوساوت‌ولز

صدای استرالیا- دولت نیوساوت‌ولز تصمیم دارد به طور آزمایشی، در ساعات معمول و سنتی 9 صبح تا 3 بعد از ظهر مدارس تغییر ایجاد کند.


صدای استرالیا- دولت نیوساوت‌ولز تصمیم دارد به طور آزمایشی، در ساعات معمول و سنتی ۹ صبح تا ۳ بعد از ظهر مدارس تغییر ایجاد کند.

دومینیک پروتی، نخست‌وزیر نیوساوت‌ولز گفت که سیستم آموزشی این ایالت قدیمی و منسوخ شده و ایجاد تغییراتی در این سیستم به منظور کمک به عملکرد خانواده‌ها در دست بررسی است.

وی افزود: ساعات کار ۹ تا ۱۵ مدارس در زمانی تعیین شده که دنیا با امروز بسیار تفاوت داشت. دنیا در دهه ۱۹۵۰ خیلی با دنیایی که امروز در آن زندگی می‌کنیم فرق می‌کرد.

گفته می‌شود که مدارس می‌توانند برای مشارکت در این طرح آزمایشی که قرار است برای ترم سوم امسال اجرا شود، درخواست بدهند.

بر اساس این طرح، ساعات شروع و پایان روز آموزشی در برخی مدارس تغییر خواهد کرد تا ضمن ارایه انعطاف‌پذیری بیشتر برای خانواده‌ها و افزایش بهره‌وری، از ازدحام ترافیکی در جاده‌ها نیز کاسته شود.

پیش از این نیز نیز برخی از مدارس دست به تغییراتی در زمان‌های فعالیت‌شان بودند تا شرایط را در دوران همه‌گیری کرونا برای خانواده‌ها تسهیل کنند.

البته پروتی تاکید کرد که چنین تغییراتی برای پیاده‌سازی نیازمند زمان خواهد بود.

وی گفت: وقتی چیزی برای مدت زمانی طولانی، ده‌ها و ده‌ها سال، اجرا شود؛ نمی‌توان یک شبه آن را تغییر داد. ولی ما می‌خواهیم امور تازه را تجربه کنیم.

پروتی افزود: ما از این آزمایش چیزهای تازه‌ای یاد می‌گیریم. وقتی ساعات مدارس را تغییر دهید. ساعات حمل و نقل نیز تغییر خواهد کرد و نمی‌توان یک سیاست فراگیر و مناسب برای همه ارایه داد.

منبع: ۷ نیوز


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
دیدگاه کاربران کل نظرات :1
  • سارا

    تاریخ : ۱۹ - بهمن - ۱۴۰۰

    با سلام،
    هیچ اشاره ای نکردن قراره که افزایش پیدا کنه یا کاهش؟


    پاسخ

ارسال دیدگاه