وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ | Tuesday 16 April 2024
» اجتماعی » تاکید بر توسعه همکاری‌های پلیس ایران و استرالیا

تاریخ انتشار : 1398/12/03 - 17:33

تاکید بر توسعه همکاری‌های پلیس ایران و استرالیا

صدای استرالیا - در دیدار رئیس پلیس بین الملل ناجا با سفیر استرالیا در ایران بر توسعه همکاری‌های مشترک پلیسی تاکید شد.

تقویت همکاری‌های ایران و استرالیا در حوزه سلامت

صدای استرالیا – در دیدار رئیس پلیس بین الملل ناجا با سفیر استرالیا در ایران بر توسعه همکاری‌های مشترک پلیسی تاکید شد.

سردار “هادی شیرزاد”؛ رئیس پلیس بین الملل ناجا با خانم “لیندال ساکس”؛ سفیر استرالیا در ایران دیدار و گفتگو کرد.
سردار شیرزاد در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از عملکرد پلیس بین الملل ناجا اظهار داشت: مبارزه با جرایم بین المللی نیازمند توسعه همکاری‌های پلیسی میان کشور‌ها و تقویت دیپلماسی پلیسی ایران و استرالیا در راستای تحقق این مهم یکی از برنامه‌های پلیس بین الملل ناجاست.
وی با اشاره به دانش و تجربه پلیس ایران افزود: آماده انتقال دانش و تجربیات انتظامی خود به پلیس کشور استرالیا هستیم؛ از طرفی برای بهره مندی از ظرفیت‌های پلیسی کشور استرالیا نیز آماده ایم.
رئیس پلیس بین الملل ناجا با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران پرچمدار مبارزه با مواد مخدر است، ادامه داد: می‌توانیم تجارب موفق مان را در حوزه مبارزه با جرایم بین المللی به ویژه قاچاق مواد مخدر در اختیار پلیس استرالیا قرار دهیم.
وی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی مشترک با پلیس استرالیا ادامه داد: در راستای تقویت تعاملات دو جانبه، پیش نویس توافق نامه مشترک همکاری میان کشور ایران و استرالیا در دست تدوین است.
خانم “لیندال ساکس”؛ سفیر استرالیا در ایران نیز این دیدار با اشاره به توانمندی‌های پلیس جمهوری اسلامی ایران خاطر نشان کرد: طی بازدیدی که از دانشگاه علوم انتظامی امین داشتم، متوجه شدم که پلیس ایران دارای قابلیت‌های بسیاری است.
وی با استقبال از کسب دانش و تجربه از پلیس ایران ادامه داد: مبارزه با جرایم بین المللی، چون مواد مخدر، قاچاق انسان، تروریست و … نیازمند همکاری‌های وسیع بین المللی است.
سفیر استرالیا در ایران خاطر نشان کرد: زمینه‌های بسیاری برای همکاری وجود دارد و لازمه تعاملات، به اشتراک گذاشتن دانسته‌های پلیسی است.

منبع: پایگاه خبری پلیس


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه