وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 19 April 2024
» اجتماعی » تائید پنجمین  مورد ابتلا به ویروس کرونا در نیو ساوت ولز/ بیمار از ایران آمده است

تاریخ انتشار : 1398/12/11 - 10:33

تائید پنجمین  مورد ابتلا به ویروس کرونا در نیو ساوت ولز/ بیمار از ایران آمده است

صدای استرالیا – پنجمین مورد ابتلا به ویروس کرونا در ایالت نیو ساوت ولز تائید شد و بیمار مردی حدودا 40 ساله است که به تازگی از ایران بازگشته است.


صدای استرالیا – پنجمین مورد ابتلا به ویروس کرونا در ایالت نیو ساوت ولز تائید شد و بیمار مردی حدودا ۴۰ ساله است که به تازگی از ایران بازگشته است.

دکتر کری چنت، مسئول ارشد بهداشتی ایالت نیو ساوت ولز گفت که آخرین مورد مبتلا به ویروس کرونا روز ۲۲ فوریه از ایران به استرالیا آمده است.

وی تصریح کرد: این بیمار تا روز ۲۴ فوریه هیچ نشانه‌ای از ابتلا به ویروس کرونا نداشته و پس از پیدا شدن علائم به بخش اورژانس بیمارستانی در سیدنی مراجعه کرده و در روز ۲۸ فوریه مورد آزمایش قرار می‌گیرد.

این مقام بهداشتی افزود: از او خواسته شده بود تا خود را در قرنطینه نگهدارد و جواب آزمایش او در روز ۲۹ فوریه مثبت اعلام شد.

گفته شده است که مرد ۵۰ ساله دیگری نیز به دلیل احتمال ابتلا به ویروس کرونا مورد مراقبت و بررسی قرار دارد.

در همین حال مسئولان بهداشتی ایالت نیو ساوت ولز در حال آزمایش و بررسی افرادی هستند که با این بیمار ایرانی در ارتباط بوده‌اند.

این خبر در حالی اعلام می‌شود که استرالیا از امروز اول مارس محدودیت‌هایی را برای مسافرانی که از ایران به این کشور می‌آیند اعمال کرده است.

منبع: سیدنی مورنینگ هرالد


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه