وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 3 May 2024
» اخبار » بیش از ۱۳ هزار دلار جریمه برای ادعای جریمه در تکس‌ریترن

تاریخ انتشار : 1401/04/02 - 10:32

بیش از ۱۳ هزار دلار جریمه برای ادعای جریمه در تکس‌ریترن

صدای استرالیا – تا پایان سال مالی و فصل پر کردن اظهارنامه‌های مالیاتی تنها چند روز باقی مانده و بسیاری از ساکنان استرالیا تلاش می‌کنند با پیدا کردن رسیدها وخریدهای لحظه آخری آنها را در اظهارنامه مالیاتی خود لحاظ کنند.


صدای استرالیا – تا پایان سال مالی و فصل پر کردن اظهارنامه‌های مالیاتی تنها چند روز باقی مانده و بسیاری از ساکنان استرالیا تلاش می‌کنند با پیدا کردن رسیدها وخریدهای لحظه آخری آنها را در اظهارنامه مالیاتی خود لحاظ کنند.

اما وقتی صحبت از کسورات می‌شود، مهم است که بدانید چه چیزی را می‌توانید و چه چیزی را نمی‌توانید ادعا کنید.

آیا به این فکر می‌کنید که جریمه پارک خودرویتان در خارج از دفتر یا جریمه نزدن ماسک در رفت‌وآمدهایتان را در اظهارنامه مالیاتی لحاظ کنید؟ حالا که جریمه شده‌اید، آیا می‌توانید این جریمه‌ها را برای مالیات مطالبه کنید؟

به گفته مارک چپمن مدیر ارتباطات مالیاتی H&R Block پاسخ این سوال، خیر است.

وی می‌گوید: جریمه‌ها قابل کسر مالیات نیستند. قانون مالیاتی انواع جریمه‌ها را به عنوان موارد غیرقابل کسر تعیین کرده است.

وب‌سایت اداره مالیات استرالیا هم می‌گوید: شما نمی‌توانید برای جریمه‌هایی که ما اعمال می‌کنیم، درخواست کسر کنید.

اما اگر جریمه‌ای را مطالبه کنید، ممکن است مجبور به پرداخت جریمه دیگری شوید. دلیلش هم این است که اداره مالیات استرالیا، استرالیایی‌هایی را که ادعاهای گمراه‌کننده می‌کنند، جریمه می‌کند و برای کسانی که عمدا این کار را انجام می‌دهند جریمه‌های سنگین‌تری نیز دارد.

اگر جریمه‌ای را به عنوان هزینه محل کار ادعا کنید یا با ارائه اظهارنامه گمراه‌کننده، قانون را عمدا نادیده بگیرید، مشمول جریمه‌ای تا ۷۵ درصد از مبلغ کسری خواهید شد. حتی اگر با ادعای ناموفق، هیچ مزیت مالیاتی را دریافت نکنید، باز هم مشمول جریمه می‌شوید. اگر مشخص شود در ادعاهای خود مراقبت معقول و منطقی را نداشته‌اید، جریمه ۴۴۴۰ دلاری در انتظار شماست. جریمه اظهارات گمراه‌کننده در صورتی که ثابت شود بی‌احتیاطی نشان داده‌اید نیز به ۸۸۸۰ دلار افزایش می‌یابد. همچنین اگر برای اداره مالیات استرالیا بی‌اعتنایی عمدی شما ثابت شود، میزان جریمه می‌تواند تا ۱۳۳۲۰ دلار نیز افزایش یابد.

منبع: یاهو فایننس


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , اقتصادی , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه