وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 27 April 2024
» اجتماعی » به دلیل اعتصاب برخی از اتوبوس‌ها و قطارهای سیدنی فردا کار نمی‌کنند

تاریخ انتشار : 1401/06/08 - 15:03

به دلیل اعتصاب برخی از اتوبوس‌ها و قطارهای سیدنی فردا کار نمی‌کنند

صدای استرالیا– فعالیت قطارها و اتوبوس‌های سیدنی، فردا (چهارشنبه، ۳۱ آگوست) هم زمان و با دو اعتصاب صنفی نامرتبط، متوقف […]

اعتصاب فلج‌کننده در سیدنی؛ اتوبوس‌ها و قطارها فردا کار نمی‌کنند

صدای استرالیا– فعالیت قطارها و اتوبوس‌های سیدنی، فردا (چهارشنبه، ۳۱ آگوست) هم زمان و با دو اعتصاب صنفی نامرتبط، متوقف می‌شود.

در آخرین روز از یک کنش صنفی سه‌هفته‌ای که از سوی اتحادیه راه‌آهن راهبری می‌شود، بیش از ۷۰ درصد ناوگان قطار سیدنی، روز چهارشنبه ۳۱ آگوست به مدت ۲۴ ساعت از کار خواهد افتاد.

مت لانگلند، مدیرعامل قطارهای سیدنی از ساکنان سیدنی خواسته است «در خانه بمانند».

این اعتصاب در جریان مبارزه اتحادیه مذکور با دولت ایالت نیوساوت‌ولز بر سر برآورده نشدن درخواست‌های افزایش حقوق و همچنین نگرانی‌ها در مورد ایمنی ناوگان  جدید ۲٫۸ میلیارد دلاری موسوم به اینترسیتی است.

با کاهش خدمات قطار به هر ۳۰ دقیقه یک بار، می‌توان انتظار داشت که در سراسر سیدنی بزرگ، اختلالات عمده‌ای رخ دهد. این در حالی است که قطارهای خط T5 کامبرلند و خط T7 المپیک پارک به هیچ وجه تردد نخواهند کرد. گزارش شده است که در برخی مسیرها، اتوبوس جایگزین خواهد شد.

علاوه بر این، اتوبوس‌ها نیز در روز چهارشنبه ۳۱ آگوست به دلیل اعتصاب اتحادیه کارگران حمل و نقل در تمام طول روز حرکت نمی‌کنند و ۱۱۰۰ راننده اتوبوس به مدت ۶ ساعت دست از کار می‌کشند. این اعتصاب به دلیل موضوعی کاملاً متفاوت با فعالیت صنعتی اتحادیه راه آهن است و رانندگان اتوبوس به شرایط نامناسب کار و کم بودن حقوق خود اعتراض دارند.

اعتصاب اتوبوس‌ها بر «منطقه شش» تأثیر می‌گذارد، منطقه‌ای که شامل حومه‌های  Burwood، Ashfield،Campsie  و Leichhardt و همچنین برخی از اتوبوس‌های منطقه مرکز تجاری سیدنی، پارک المپیک و Rockdale می‌شود. این منطقه همچنین تا حومه‌های شمالی و جنوبی امتداد دارد و باغ‌وحش تارونگا، چتس‌وود، هرست‌ویل، وست‌فیلد، ایست‌گاردنز، باندی جانکشن و میراندا نیز احتمالاً تحت‌تاثیر قرار می‌گیرند.

فعالیت اتوبوس‌ها از ساعت ۴ تا ۷ صبح و همچنین از ساعت ۲:۳۰ تا ۱۷:۳۰ روز چهارشنبه متوقف خواهد شد.

منبع: تایم اوت


برچسب ها : ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه