وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ | Tuesday 19 March 2024
» اجتماعی » بهترین پیست‌های اسکی ویکتوریا را بشناسید

تاریخ انتشار : 1401/03/25 - 7:00

بهترین پیست‌های اسکی ویکتوریا را بشناسید

صدای استرالیا- برای گذراندن زمستان در ویکتوریا دو راه هست؛ نشستن در خانه گرم و نرم کنار بخاری، یا شال و کلاه کردن و زدن به قلب سرما.


صدای استرالیا- برای گذراندن زمستان در ویکتوریا دو راه هست؛ نشستن در خانه گرم و نرم کنار بخاری، یا شال و کلاه کردن و زدن به قلب سرما.

اگر جزو دسته‌ای از ملبورنی‌ها هستید که راه دوم را می‌پسندید، احتمالا در فاصله ماه‌های ژوئن تا آگوست به دنبال بهترین مکان‌ها برای دیدن برف در ویکتوریا می‌گردید.

چه اسکی‌باز حرفه‌ای باشید و چه فقط از دیدن برف در ارتفاعات لذت می‌برید، فهرست بهترین‌ مکان‌های ویکتوریا برای دیدن برف و اسکی کردن به کارتان می‌آید. پس ادامه این مطلب را از دست ندهید.

کوه هوتام

پیست اسکی و منطقه تفریحی کوه هوتام یکی از مرتفع‌ترین دهکده‌های استرالیاست که ۱۳ بالابر و ۸۰ مسیر اسکی دارد. هوتام دورترین پیست اسکی به ملبورن است؛ اما دارای فرودگاه، ۱۸ رستوران، چند بار و حتی یک سالن اسپا است.

کوه باو باو

کوه باوباو در فلات باو باو و کوهستان جداکننده بزرگ (هایلندز شرقی) واقع شده است. باو باو در مقایسه با سایر کوه‌های این فهرست، کم‌ارتفاع‌تر است، اما نزدیک‌ترین پیست اسکی به ملبورن محسوب می‌شود.

کوه بولر

پیست کوه بولر، یکی از سهل‌الوصول‌ترین پیست‌های اسکی در استرالیا و یکی از محبوب‌ترین مقاصد اسکی‌بازهای ویکتوریاست. این کوه، بیش از ۳۰۰ هکتار زمین قابل اسکی‌کردن دارد و بزرگ‌ترین شبکه بالابر در ویکتوریا نیز مربوط به کوه بولر است.

فالز کریک

فالز کریک، بزرگ‌ترین پیست اسکی ویکتوریا و میعادگاه اسکی‌بازان سایر ایالات است. برخلاف سایر پیست‌های اسکی، جاده‌های این کوه به روی خودروها بسته است و رفت و آمد فقط با اسکی‌کردن انجام می‌شود.

منبع: تایم‌آوت ملبورن


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , دانستنی های استرالیا , زندگی در استرالیا , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه