وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 19 May 2024
» اجتماعی » بهترین خودروهای خانوادگی ۲۰۲۴ معرفی شدند

تاریخ انتشار : 1402/12/07 - 5:28

بهترین خودروهای خانوادگی ۲۰۲۴ معرفی شدند

صدای استرالیا– برندگان جوایز خودرو سال وب‌سایت Drive به طور رسمی معرفی شدند. برترین‌های مناسب خانواده امسال شامل همه جور […]

بهترین خودروهای خانوادگی 2024 معرفی شدند

صدای استرالیا– برندگان جوایز خودرو سال وب‌سایت Drive به طور رسمی معرفی شدند.

برترین‌های مناسب خانواده امسال شامل همه جور خودرو از شاسی بلندهای متوسط گرفته تا شاسی بلندهای سه ردیفه، خودروهای هیبریدی، خودروهای برقی، خودروهای لوکس و گزینه‌های مقرون به صرفه می‌شود.

در این جوایز، داوران ۴۰۰ خودروی سواری، SUV، ۴WD و یوت را به ۱۸ دسته قیمتی تقسیم کردند و سپس آزمایش‌هایی را بر روی هر دسته انجام دادند.

اگر در جست‌وجوی یک خودروی خانوادگی جدید در سال ۲۰۲۴ هستید، مدل‌هایی منتخب هیات داوران Drive می‌تواند به شما در انتخاب‌تان کمک کند.

بهترین خودروی خانوادگی زیر ۸۰ هزار دلار: کیا کارناوال

بهترین خودروهای خانوادگی 2024 معرفی شدند

کیا کارناوال با هشت صندلی، فضا برای قراردادن هم‌زمان پنج صندلی کودک و یک صندوق عقب عظیم ۶۲۷ لیتری، خودروی مناسب برای خانواده‌های پرجمعیت است.

محدوده قیمت کارناوال به ۸۰ هزار دلار نمی‌رسد و حتی قیمت اولیه آن زیر ۵۰ هزار دلار است. تجهیزات ارائه شده حتی از کلاس پایه این خودرو کامل است و کیا برای هفت سال اول خدمات با قیمت محدود را برای این خودرو ارایه می‌دهد.

انتخاب Drive از این دسته، Carnival SLi با موتور دیزلی مقرون به صرفه و لوازم جانبی لوکس مانند تزئینات چرمی، صندلی برقی راننده، درهای کشویی برقی، درعقب برقی و کنترل آب و هوای سه منطقه‌ای است که با قیمت ۵۹۷۸۰ دلار عرضه می‌شود.

بهترین خودروی برقی خانوادگی زیر ۱۰۰ هزار دلار: کیا EV9

بهترین خودروهای خانوادگی 2024 معرفی شدند

کیا EV9 اواخر سال ۲۰۲۳ به عنوان یکی از معدود خودروهای برقی هفت سرنشین وارد بازار استرالیا شد و آنقدر خودرو خوبی بود که بهترین خودرو سال ۲۰۲۴ استرالیا لقب گرفت. کیا EV9 با برد بیش از ۴۰۰ کیلومتر و قابلیت شارژ سریع، یک خودروی برقی کارآمد و همچنین یک خودروی خانوادگی کاربردی است. بچه‌ها از قابلیت‌ «خودرو برای بارگیری» EV9 لذت خواهند برد، قابلیتی که به آن اجازه می‌دهد برق همه چیز از سشوار گرفته تا چراغ‌های پری را تامین کند. 

برای والدین نیز چهار صندلی مجهز به ISOFIX، به‌علاوه ۵ اهرم ایمنی صندلی نوزاد و یک صندلی میانی که به سمت جلو حرکت می‌کند تا دسترسی آسان به ردیف سوم را فراهم کند، مورد توجه قرار می‌گیرد.

بهترین شاسی بلند خانوادگی متوسط زیر ۵۰ هزار دلار: هوندا CR-V

بهترین خودروهای خانوادگی 2024 معرفی شدند

هوندا CR-V جدید نشانه‌ای از بازگشت خودروساز ژاپنی به فرم محبوب خود است؛ خودرویی بزرگ‌تر، با فناوری بیشتر، مجموعه بزرگ‌تری از امکانات ایمنی و راحتی بیشتر در کابین.

محدوده قیمت CR-V دارای هر دو گزینه ۵ و ۷ صندلی زیر ۵۰ هزار دلار است و ضمنا امکان انتخاب پیشرانه بنزینی یا هیبریدی وجود دارد. صندوق بار این خودرو ۵۸۹ لیتری است که با تا شدن صندلی‌های عقب به ۱۰۷۲ لیتر افزایش می‌یابد. ۱۱ کیسه هوا نیز برای ایمنی بیشتر در نظر گرفته شده است.

هزینه‌های سرویس این خودرو نیز از پایین‌ترین هزینه‌های موجود در بازار هستند و هوندا به ازای هر ۱۲ ماه یا ۱۰ هزار کیلومتر فقط ۱۹۹ دلار هزینه سرویس در نظر گرفته است.

بهترین شاسی بلند خانوادگی متوسط زیر ۸۰ هزار دلار: Lexus NX

بهترین خودروهای خانوادگی 2024 معرفی شدند

اگر به دنبال یک شاسی‌بلند خانوادگی توانمند هستید که احساس خاص بودن را هم با خود داشته باشد، طیف لکسوس NX انتخاب‌های زیادی با قیمت کمتر از ۸۰ هزار دلار، با دیفرانسیل جلو یا چهار چرخ متحرک، و گزینه‌های فول بنزینی یا هیبریدی ارائه می‌کند.

سیستم هیبریدی NX با مصرف ۵ تا ۶ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر و سیکل ترکیبی، نه تنها صرفه‌جویی مناسبی در مصرف سوخت محسوب می‌شود، در رانندگی شهری نیز با خودرویی نرم است.

هر کدام از گزینه‌های NX را خریداری کنید، کیت‌هایی مانند گرمکن صندلی، کنترل آب و هوای دو منطقه‌ای، Apple CarPlay و Android Auto بی‌سیم و کروز کنترل فعال را دریافت خواهید کرد.

بهترین SUV خانوادگی بزرگ زیر ۸۰ هزار دلار: تویوتا کلوگر

کلوگر موفق شده سومین جایزه خود را از Drive کسب کند. 

نمای بیرونی عظیم Kluger همراه با یک فضای داخلی بزرگ با ردیف سوم مفید برای سرنشینان است؛ اما به لطف فرمان خوش‌دست و نرم، دید فوق‌العاده و ارتفاع سواری بالا برای رانندگی در خارج از شهر گزینه‌ای مناسب است.

مجموعه Safety Sense تویوتا نیز در کل مدل‌های کلوگر عرضه می‌شود و خدمات با قیمت محدود و مقرون به صرفه این برند برای پنج سال اول تنها ۲۶۵ دلار برای هر بازدید سالانه هزینه خواهد داشت.

منبع: ۹ نیوز


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه