وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024
» اجتماعی » برگزاری مسابقه فلفل خوری در ملبورن

تاریخ انتشار : 1398/11/24 - 18:53

برگزاری مسابقه فلفل خوری در ملبورن

صدای استرالیا- اگر فکر می‌کنید که به خوردن غذا و یا فلفل‌های تند عادت دارید می‌توانید در مسابقه فلفل خوری ملبورن شرکت کنید.


صدای استرالیا- اگر فکر می‌کنید که به خوردن غذا و یا فلفل‌های تند عادت دارید می‌توانید در مسابقه فلفل خوری ملبورن شرکت کنید.

اگر فکر می‌کنید فلفل های تند jalepeños چندان هم تند نیستند و با مقیاس اسکوویل (Scoville scale) که از آن برای سنجش میزان تندی فلفل استفاده می‌شود آشنا هستید، می‌توانید در مسابقه فلفل خوری رستوران B.East در خیابان لایگون ملبورن شرکت کنید.

در مسابقه فلفل خوری ملبورن ۲۴ رقابت کننده با یکدیگر مسابقه می‌دهند و جوایز فرد برنده شامل ۵۰۰ دلار پول نقد، سس تند، آبجو، مقداری کالا و ثبت نام وی بر روی جام قهرمانی می‌شود.

نحوه برگزاری این مسابقه به این صورت است که مسابقه دهندگان بر اساس مقیاس اسکوویل شروع به خوردن فلفل‌ها می‌کنند. فلفلی که مسابقه با خوردن آن شروع می‌شود jalepeños  است و مرحله به مرحله به شدت تندی فلفل‌ها اضافه می‌شود تا به فلفل کارولینا ریپر که مقایس تندی آن در مقیاس اسکوویل ۲ میلیون است برسند.

یادآور می‌شود جایگاه فلفل jalepeños  در مقایس اسکوویل عدد ۸ هزار است.

مسابقه دهندگان در طول مسابقه باید فلفل‌ها، غذاها و نوشیدنی‌های تند را میل کنند و اگر فرد مسابقه دهنده از حال برود یا آنکه فلفل یا غذای خورده شده را بالا بیاورد از مسابقه کنار می‌رود.

برای هر شرکت کننده آبجو و شیر در نظر گرفته شده اما اگر وی این نوشیدنی‌ها را بخورد از مسابقه حذف می‌شود.

کارکنان رستوران B.East  هر زمانی که شما به آنها اطلاع بدهید پذیرای افراد متقاضی شرکت در این مسابقه خواهند بود. البته قبل از مسابقه فرد مسابقه دهنده باید توافقنامه‌ای را امضا کند. از فلفل کارولینا ریپر نترسید چون برگزار کنندگان مسابقه با آمبولانس سنت جان هماهنگ کرده‌اند تا در طول مسابقه در محل حضور داشته باشد.

اگر شما فکر می‌کنید که به خودرن غذاهای تند عادت دارید می‌توانید با یک همراه به این رستوران بروید. این رستوران در تمام روز غذاهای تند و نوشیدنی‌های ویژه دارد و البته سس‌های تند نیز در آن به فروش می‌رسد.

زمان مسابقه: یکشنبه ۸ مارس ۲۰۲۰

مکان:

۸۰ Lygon St, Brunswick East, Melbourne 3057

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وب‌سایت این رستوران مراجعه کنید.

منبع: تایم آوت


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه