وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024
» اجتماعی » استرالیا مدت زمان ممنوعیت ورود مسافر از چین را تمدید کرد

تاریخ انتشار : 1398/11/25 - 11:30

استرالیا مدت زمان ممنوعیت ورود مسافر از چین را تمدید کرد

صدای استرالیا- استرالیا روزگذشته (پنجشنبه) از تمدید مدت زمان ممنوعیت ورود مسافرانی که از چین قصد ورود دارند، خبر داد.

استرالیا مدت زمان ممنوعیت ورود مسافر از چین را تمدید کرد

صدای استرالیا- استرالیا روزگذشته (پنجشنبه) از تمدید مدت زمان ممنوعیت ورود مسافرانی که از چین قصد ورود دارند، خبر داد.

استرالیا دیروز (پنجشنبه) اعلام کرد ممنوعیت ورود مسافر از چین را برای دستکم یک هفته دیگر تمدید می‌کند. این در حالی است که موعد نهایی این ممنوعیت پیش از این، شنبه به پایان می رسید.

«اسکات موریسون» نخست‌وزیر استرالیا گفت: برای یک هفته دیگر، دولت ورود اتباع خارجی را که اخیرا در چین بوده‌اند، محدود خواهد کرد تا از شهروندان استرالیا در برابر خطر ویروس کرونا محافظت کند.

وی همچنین افزود: تصمیم برای ممنوعیت‌های بیشتر، هفته به هفته اتخاذ خواهد شد.

موریسون همچنین گفت: من می‌خواهم به تمامی استرالیایی‌ها اطمینان دهم ما هر کاری که از دستمان بر می‌آید، انجام می‌دهیم تا در این زمان، استرالیایی‌ها را ایمن نگه داریم.

گفتنی است این تصمیم، ضربه‌ای به شرکت‌های گردشگری استرالیایی محسوب می‌شود که شاهد بی‌رونق شدن تجارت ورود گردشگر از چین هستند. این علاوه بر آن است که ده‌ها هزار دانشجوی چینی منتظر هستند تا برای سال تحصیلی جدید وارد استرالیا شوند.

مقامات چین امروز اعلام کرده‌اند آمار مبتلایان و نیز افراد فوت شده بر اثر ویروس کرونا پس از آنکه شیوه شمارش آنها تغییر کرده، به شکلی چشمگیر افزایش یافته است.

اکنون طبق آمار‌های رسمی، این ویروس سبب مرگ بیش از ۱۳۵۰ نفر در چین شده و سازمان جهانی بهداشت در خصوص این بیماری هشدار داده است. همچنین آمار مبتلایان به این ویروس از ۶۰ هزار نفر گذشته است.


برچسب ها : ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه