وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024
» اخبار » برنامه یک میلیارد دلاری برای حمایت از کسب‌وکارهای کوچک و متوسط نیوساوت‌ولز

تاریخ انتشار : 1400/11/10 - 6:14

برنامه یک میلیارد دلاری برای حمایت از کسب‌وکارهای کوچک و متوسط نیوساوت‌ولز

صدای استرالیا- دولت نیوساوت ولز برای پشتیبانی از کسب‌وکارهایی که از شیوع اومیکرون آسیب دیده‌اند، یک بسته حمایتی یک میلیارد دلاری تدارک دیده است.


صدای استرالیا- دولت نیوساوت ولز برای پشتیبانی از کسب‌وکارهایی که از شیوع اومیکرون آسیب دیده‌اند، یک بسته حمایتی یک میلیارد دلاری تدارک دیده است.

این بسته حمایتی با نام جاب‌سیور ۲ (JobSaver 2.0) به منظور حمایت از کسب‌وکارهای کوچک و متوسطی طراحی شده که بیشترین آسیب را از شیوع اومیکرون دیده‌اند.

کسب‌وکارهایی که بتوانند ثابت کنند که ۴۰ درصد گردش مالی‌شان را در طول‌ماه ژانویه از دست داده‌اند، می‌تواند درخواست پشتیبانی به میزان ۲۰ درصد دریافتی کارکنان‌شان را در طول ماه فوریه ارایه دهند.

میزان پرداختی‌ها از ۵۰۰ دلار تا حداکثر ۵ هزار دلار متغیر است.

در قالب این طرح، هزینه تست‌های فوری آنتی‌ژن نیز که شرکت ها در طول این دوره برای کارکنان‌شان تهیه کرده‌اند، به آنها عودت داده خواهد شد.

دولت ایالت نیوساوت‌ولز همچنین اعلام کرد که میزان تخفیف در هزینه‌ها را برای این شرکت‌ها از ۲هزار دلار به ۳هزار دلار افزایش می‌دهد.

مالکان اماکن استیجاری نیز که در طول ماه ژانویه، در اجاره ملک خود تخفیف داده‌اند نیز شامل این حمایت مالی می‌شوند.

از سوی دیگر، برنامه کمک به هنرهای نمایشی این ایالت نیز تا ماه آوریل تمدید خواهد شد.

مت کین، وزیر خزانه‌داری نیوساوت‌ولز گفت: برآورد ما این است که هزینه شیوع اومیکرون برای اقتصاد نیوساوت‌ولز به اندازه ۶۰ درصد شیوع سویه دلتا بوده است.

وی افزود: اومیکرون، اثر منفی عظیمی بر اقتصاد ما داشته است؛ هر چند این تاثیر به اندازه دلتا نبوده؛ اما در بخش‌هایی از اقتصاد به شدت این تاثیر احساس شده که شامل بخش کسب‌وکارهای کوچک، صنعت فروشگاهی، گردشگری، مهمان‌یاری است. همچنین کسب‌وکارهایی که به ارتباط رودررو با مشتری متکی هستند، مانند آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی، آسیب دیده‌اند.

منبع: ۹ نیوز


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , اقتصادی
ارسال دیدگاه