وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Tuesday 7 May 2024
» اجتماعی » برنامه فروش فوق العاده کانتاس به اجرا گذاشته شد

تاریخ انتشار : 1402/02/08 - 13:52

برنامه فروش فوق العاده کانتاس به اجرا گذاشته شد

صدای استرالیا– شرکت هواپیمایی کانتاس یه برنامه هفت روزه فروش ویژه را به اجرا گذاشته که در آن، بیش از […]

برنامه فروش فوق العاده کانتاس به اجرا گذاشته شد

صدای استرالیا– شرکت هواپیمایی کانتاس یه برنامه هفت روزه فروش ویژه را به اجرا گذاشته که در آن، بیش از یک میلیون بلیت تخفیف‌دار را در ۱۰۰ مسیر داخلی عرضه می‌کند.

برنامه این شرکت هواپیمایی با نام Red Tail Sale روز چهارشنبه شروع شده و قیمت بلیت‌های کلاس اقتصادی (اکونومی) از ۹۹ دلار شروع می‌شود؛ از جمله بلیت یک طرفه اکونومی از سیدنی به بالینا (بایرون‌بی) و لانسستون به ملبورن است.

بیش از ۴۰ مسیر در این برنامه قیمتی پایین‌تر از ۱۵۰ دلار دارند که از آن جمله می‌توان به بلیت پروازهای یک طرفه ملبورن به سیدنی، هوبارت به ملبورن و بریزبین به سیدنی اشاره کرد که قیمت هر کدام از آنها ۱۳۹ دلار است.

قیمت بلیت یک طرفه سیدنی به پرت ۳۰۹ دلار و سیدنی به کنز نیز ۱۹۹ دلار است.

بنا به اعلام کانتاس، این نرخ‌ها به طور متوسط ۳۰ درصد پایین‌تر از نرخ‌های عادی سالانه است.

تمامی این نرخ‌ها که برای پروازهای بین اول تا ۲۲ ژوئن ۲۰۲۳ برای بلیت‌های کلاس اقتصادی و از اول ژوئن تا ۲۲ مارس ۲۰۲۴ برای بلیت‌های کلاس تجاری (بیزینس) است، تا شامل بار، غذا و نوشیدنی رایگان، وای‌فای رایگان و امکان انتخاب صندلی می‌شود.

همچنین می‌توان امتیازهای اعتباری دریافت شده در دوران همه‌گیری را در این پروازها استفاده کرد. این در حالی است که کانتاس ماه گذشته اعلام کرده بود مشتریان، باید برای استفاده از اعتبار، تا ۳۱ دسامبر پرواز خود را رزرو کنند. اما اکنون برای سفر تا دسامبر ۲۰۲۴ فرصت دارند.

برنامه فروش ویژه Red Tail Sale حداکثر تا ساعت ۱۱:۵۹ دقیقه شب به وقت شرق استرالیا روز سوم می به پایان می‌رسد.

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به این آدرس (https://www.qantas.com/agencyconnect/au/en/agency-news/agency-news-april-23/australia-red-tail-sale.html) مراجعه کنید.

منبع: ۷ نیوز


برچسب ها : ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه