وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024
» اخبار » برد تیم هاکی سالنی ایران در برابر استرالیا در دیدار رده بندی جهانی

تاریخ انتشار : 1396/11/23 - 7:58

برد تیم هاکی سالنی ایران در برابر استرالیا در دیدار رده بندی جهانی

صدای استرالیا– تیم ملی هاکی سالنی کشورمان در دیدار رده بندی جام جهانی این رشته ورزشی در مصاف با استرالیا […]

برد تیم هاکی سالنی ایران در برابر استرالیا در دیدار رده بندی جهانی

صدای استرالیا– تیم ملی هاکی سالنی کشورمان در دیدار رده بندی جام جهانی این رشته ورزشی در مصاف با استرالیا با نتیجه پنج بر صفر به پیروزی رسید و برای نخسین بار مقام سوم جهان را از آن خود کرد.

رقابت های جام جهانی هاکی سالنی از روز چهارشنبه ۱۸ بهمن ماه در آلمان آغاز شده است و ملی پوشان ایران روز یکشنبه در دیدار رده بندی جام جهانی در شهر برلین به مصاف استرالیا رفت تا پس از کسب پیروزی مقدرانه برای نخستین بار بر سکوی سوم جهان بایستند.
«نوید طاهری راد» در دقیقه ۱۴، «رضا نوروز زاده» در دقایق ۱۹ ، ۳۹ و ۴۰ و «حمید نورانیان» در دقیقه ۳۱ برای تیم ملی هاکی ایران گلزنی کردند.
ملی پوشان ایران در مرحله گروهی این مسابقات مقابل تیم های سوئیس، آفریقای جنوبی و روسیه پیروز شده بودند و برابر بلژیک و اتریش مساوی کردند تا به عنوان تیم دوم به یک چهارم پایانی این مسابقات راه یابند.
در این مرحله تیم ایران در یک جدال نفسگیر موفق شد تیم چک را در ضربات پنالتی با نتیجه پنج بر سه شکست دهد و به جمع چهار تیم برتر جهان برسد.
هاکی بازان کشورمان روز گذشته در نیمه نهایی به مصاف تیم میزبان رفتند و به رغم بازی درخشان با نتیجه ۶ بر ۲ شکست خوردند و راهی دیدار رده بندی شدند.
دو تیم آلمان و اتریش نیز تا ساعتی دیگر دیدار پایانی این مسابقات را برگزار می کنند.
بهداد بیرانوند، یعقوب بهرامی، عباس ارویی، امیر ارویی، حمید نورانیان، علیرضا چزانی، بهنام فردی، محسن بهلولی، محمد اثنی عشری، رضا نوروز زاده، ساسان حاتمی نژاد و نوید طاهری راد ۱۲ بازیکن اعزامی ایران به جام جهانی هاکی سالنی آلمان هستند که اسفندیار صفایی سرمربیگری آنها را بر عهده دارد.
تیم ملی هاکی سالنی ایران در رقابت های جهانی این رشته که به میزبانی لهستان در سال ۲۰۱۱ برگزار شد، در نخستین حضورش جایگاه نهم را از آن خود کرد و در سال ۲۰۱۵ به میزبانی شهر لایپزیگ آلمان در رده چهارم ایستاد.
برای آگاهی از آخرین اخبار استرالیا با کانال صدای استرالیا در تلگرام iهمراه شوید

منبع: ایرنا


برچسب ها : ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , ورزشی
ارسال دیدگاه