وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ | Thursday 28 March 2024
» اجتماعی » بردگی جنسی، خالکوبی و تخدیر زنان؛ جرایمی که پلیس بریزبین را شوکه کرد

تاریخ انتشار : 1399/11/20 - 6:01

بردگی جنسی، خالکوبی و تخدیر زنان؛ جرایمی که پلیس بریزبین را شوکه کرد

صدای استرالیا- مردی جوان از اهالی بریزبین، با اتهامات مصرف مواد مخدر، خالکوبی و بردگی جنسی از زنان جوان، در برابر دادگاه قرار گرفت.


صدای استرالیا- مردی جوان از اهالی بریزبین، با اتهامات مصرف مواد مخدر، خالکوبی و بردگی جنسی از زنان جوان، در برابر دادگاه قرار گرفت.

بنا بر اعلام پلیس، متیو جیمز مارک‌کرو ۳۵ ساله، متهم است که ۴ زن ۱۷ تا ۲۴ ساله را برای روسپیگری غیرقانونی در Mount Gravatt East به بردگی گرفته است.

گفته می‌شود که متیو به قربانیان داروهای مخدر می‌داده و روی بدن‌‌شان خالکوبی به معنای اینکه دارایی مارک کرو هستند، خالکوبی کرده است. او همچنین متهم است که از زنان قربانی، در حال سکس با مردان، فیلمبرداری کرده است.

مارک کرو از شبکه‌های اجتماعی برای پیدا کردن و به دام انداختن این زن‌ها استفاده کرده‌است.

تصویری روی صفحه فیس‌بوک مارک‌کرو، چهار نفر را نشان می‌دهد که عبارت «دارایی مت م» (property of Matt M) به همراه تصویری از چنگک شیطان و هاله فرشتگان، روی بدن‌شان خالکوبی شده است.

به گفته کارآگاه جولیت هنکاک، او قربانیان آسیب‌پذیر را با توجه به سن‌شان و این مساله که مشکلاتی درون خانواده‌شان داشته‌اند، انتخاب می‌کرده است.

هنکاک، افسر مسوول گروه ضربت مقابه با روسپیگری، گفت: من ۳۰ سالاست که پلیس هستم و تا کنون چنین جرمی را ندیده بودم.

وی با بیان اینکه شوکه کردن پلیس کار سختی است، گفت: با توجه به ویژگی‌های این پرونده؛ زنان جوان آسیب پذیری که استخدام، تخدیر و خالکوبی شده‌اند، حتی پلیس هم شوکه شده است.

هنکاک گفت: خیلی از مردم  گمان می‌کنند که این اتفاق در کشورهای دیگر افتاده؛ در حالی که در بریزبین رخ داده است. ما وقوع چنین اتفاقی را در استرالیا نمی‌توانیم بپذیریم؛ چه برسد به بریزبین.

وی افزود: تعدادی از زنان قربانی، وقتی که آنها را یافتیم، هنوز تحت تاثیر مواد مخدر بودند و ممکن است که نمی‌دانسته‌اند از آنها سوء استفاده می‌شده است.

متیو جیمز مارک کرو

مارک‌کرو که به ۱۰ جرم، از جمله تجارت با بردگی جنسی متهم شده است، روز جمعه در دادگاه حاضر . سپس به بازداشتگاه بازگردانده شد.

او در جلسه کوتاه دادگاه خود، خطاب به دو زن که در حضار نشسته بودند، علامت قلب نشان داد و زیر لب گفت «عاشقت هستم»! از آنجا که این دو زن خواستار رعایت حریم خصوصی‌شان شدند و دادگاه را ترک کردند، مشخص نیست که رابطه آنها با پرونده چیست.

متهم دیگر این پرونده، کریستال ماری سایر ۲۳ ساله نیز در دادگاه حاضر بود. او نیز متهم به تجارت از راه روسپیگری غیر قانونی است.

پلیس معتقد است که زندگی، کار و وضعیت مالی قربانیان، تحت کنترل بوده است. همچنین احتمال وجود قربانیان بیشتر هم تحت بررسی است.

منبع: ۷ نیوز


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه