وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024
» اجتماعی » بردن حیوانات خانگی به درون هواپیما در استرالیا مجاز شد؛ اما نظر نهایی با شرکت‌های هواپیمایی است

تاریخ انتشار : 1401/02/10 - 6:16

بردن حیوانات خانگی به درون هواپیما در استرالیا مجاز شد؛ اما نظر نهایی با شرکت‌های هواپیمایی است

صدای استرالیا– بر اساس تغییرات اعمال شده در قوانین ایمنی هواپیمایی، مسافران استرالیایی از این پس می‌توانند حیوانات خانگی‌شان را […]

بردن حیوانات خانگی به درون هواپیما در استرالیا مجاز شد؛ اما نظر نهایی با شرکت‌های هواپیمایی است

صدای استرالیا– بر اساس تغییرات اعمال شده در قوانین ایمنی هواپیمایی، مسافران استرالیایی از این پس می‌توانند حیوانات خانگی‌شان را همراه خود به درون هواپیما ببرند. اما همچنان اجرای این مقررات منوط به تصمیم شرکت‌های هواپیمایی است.

طبق مقررات جدیدی که از سوی سازمان ایمنی هوانوردی غیرنظامی به اجرا گذاشته شده، از این پس بردن حیوانات خانگی به درون هواپیما تحت سیاست جدید «حمل حیوانات» قانونی است.

اما اینکه حیوان خانگی یک مسافر بتواند درون پرواز با مالک خود همراه باشد، همچنان منوط به تصمیم شرکت هواپیمایی و خلبان هواپیماست.

هم اکنون در شرکت‌های هواپیمایی استرالیا، حیوانات باید در قسمت بار هواپیما حمل و نقل شوند؛ مگر اینکه به عنوان سگ‌های خدماتی یا کمکی مجوز داشته باشند.

بردن سگ و گربه‌های خانگی به درون هواپیما، مدتی است که در اروپا و آمریکا رایج شده و بسیاری عقیده دارند که استرالیا نیز باید همین رویه را در پیش بگیرد.

نظرسنجی انجام شده از سوی ۹News حاکی است که ۷۱ درصد از نظرسنجی شوندگان، موافق بردن حیوانات خانگی به درون هواپیما هستند. اما دیگران نیز معتقدند که این مساله می‌تواند زمینه فاجعه را فراهم کند.

این افراد به مواردی همچون امکان حساسیت برخی مسافران به حیوانات یا احتمال تهاجمی بودن برخی سگ‌ها اشاره می‌کنند.

در این بین، نمایندگان شرکت‌های هواپیمایی کانتاس و جت‌استار اعلام کرده‌اند که اجازه ورود حیوانات را به دورن بخش مسافری هواپیماهای‌شان نمی‌دهند.

ویرجین استرالیا اعلام کرده که سیاست‌های مرتبط با حیوانات خود را بررسی می‌کند. شرکت هواپیمایی رکس نیز گفته که هنوز این مقررات را به اجرا نگذاشته است.

منبع: ۹ نیوز


برچسب ها : , , , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه