وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024
» اجتماعی » برای دو روز در ملبورن رایگان سوار قطار شوید

تاریخ انتشار : 1398/05/15 - 12:25

برای دو روز در ملبورن رایگان سوار قطار شوید

صدای استرالیا- آغاز اعتراضات حمایتی اعضای اتحادیه اتوبوس و خطوط تراموا باعث خواهد شد تا ساکنان ملبورن بتوانند ۲ روز […]

ملبورنی‎ها برای 2 روز مجانی از تراموا استفاده می‌کنند

صدای استرالیا- آغاز اعتراضات حمایتی اعضای اتحادیه اتوبوس و خطوط تراموا باعث خواهد شد تا ساکنان ملبورن بتوانند ۲ روز بصورت مجانی از خطوط ریلی استفاده کنند.

به دلیل اختلافات بوجود آمده میان اتحادیه اتوبوس و خطوط تراموا با شرکت Metro Trains مردم ملبورن می‌توانند در روزهای دوشنبه ۱۲ و دوشنبه ۱۹ آگوست بطور مجانی از خطوط ریلی استفاه کنند.

بر اساس اعلام اتحادیه اتوبوس و خطوط تراموا، در روزهای دوشنبه ۱۲ و دوشنبه ۱۹ آگوست کارکنان ایستگاه‌های قطار گیت‌های بلیط را باز گذاشته و ماموران مربوطه نیز بلیط‌ها را چک نخواهند کرد.

لوبا گریگورویچ، سخنگوی اتحادیه اتوبوس و تراموا در ویکتوریا اعلام کرده که این اقدام برای اعتراض به شرکت Metro Trains بوده و تاثیری بر روی رفت و آمد مردم نخواهد داشت و در این امر مشکلی بوجود نمی‌آید.

از دیگر اقداماتی که قرار است در این رابطه انجام شود آن است که کلیه کارکنان از پوشیدن یونیفورم خودداری کرده و در هیچ یک از برنامه‌های آموزشی شرکت نمی‌کنند.

در هفته گذشته اعضای اتحادیه اتوبوس و تراموا ۴۲ اقدام از جمله برگزاری اعتصاب ۴۸ ساعته را تصویب کردند. مترو و اتحادیه اتوبوس و تراموا بر سر یک قرارداد جدید برای کارکنان دچار اختلاف شده‌اند.

منبع: ۹ نیوز


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه