وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 19 April 2024
» اخبار » برای خرید آپارتمان در سیدنی، حقوق ۶ رقمی لازم است

تاریخ انتشار : 1400/01/24 - 7:02

برای خرید آپارتمان در سیدنی، حقوق ۶ رقمی لازم است

صدای استرالیا– بررسی‌ها نشان می‌دهد که خریداران خانه، برای اینکه قادر به بازپرداخت وام خرید یک آپارتمان در سیدنی باشند، […]

هزینه 19 میلیون دلاری پروازهای ویژه سیاستمداران استرالیایی برای مالیات دهندگان

صدای استرالیا– بررسی‌ها نشان می‌دهد که خریداران خانه، برای اینکه قادر به بازپرداخت وام خرید یک آپارتمان در سیدنی باشند، نیاز به درآمد سالانه ۱۰۰ هزار دلار به بالا دارند.

داده‌های بررسی شده از سوی وب‌سایت مقایسه قیمت مسکن RateCity نشان می‌دهد که هر خانوار در سیدنی، با ۲۰ درصد پیش‌پرداخت، نیازمند درآمد حداقل سالانه ۱۴۷ هزار و ۶۲۹ دلار برای خرید یک خانه با قیمت متوسط خواهد بود.

براساس برآوردهای Corelogic قیمت متوسط خانه در سیدنی هم اکنون یک میلیون و ۱۱۲ هزار و ۶۷۱ دلار است.

همچنین خانوارها درصورتی با در نظر گرفتن مواردی همچون تغییر احتمالی نرخ بهره یا شرایط دیگر، باید حداقل ۱۷۷ هزار و ۱۵۵ دلار درآمد سالانه داشته باشند تا دچار استرس وام مسکن نشوند.

همچنین برای خرید یک آپارتمان در سیدنی با متوسط قیمت ۷۵۵ هزار و ۳۶۰ دلار کنونی، درآمد افراد باید سالانه حداقل ۱۰۰ هزار و ۲۲۱ دلار، یا با در نظر گرفتن موارد پیش‌بینی نشده، ۱۲۰ هزار و ۲۶۵ دلار باشد.

این در حالی است که بر اساس گزارش‌های اداره مالیات استرالیا، حقوق سالانه معمول برای یک کار تمام وقت در نیوساوت ولز ۹۱ هزار و ۹۹ دلار است.

استرس وام مسکن، در مواردی تعریف می‌شود که خانوار بیش از ۳۰ درصد از درآمد قبل از کسر مالیات خود را بابت بازپرداخت وام مسکن اختصاص بدهد.

آمارها نشان می‌دهد که در نیوساوت ولز، ۴۴٫۱۹ درصد خانوارها دچار استرس مالی و ۳۷٫۶۶ درصد گرفتار استرس وام مسکن هستند.

برآوردها نشان می‌دهد که قیمت املاک مراکز ایالات استرالیا در سال ۲۰۲۱ به طور میانگین ۱۷ درصد رشد می‌کند که این عدد در سیدنی ۱۹ درصد است. این درحالی که میزان افزایش حقوق تنها ۱٫۲۵ درصد خواهد بود.

 

منبع: ۹ نیوز


برچسب ها : ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , اقتصادی
ارسال دیدگاه