وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 19 April 2024
» اجتماعی » برای خاموش کردن آتش، آتش‌نشانان کانادایی کریسمس را در استرالیا می گذرانند

تاریخ انتشار : 1398/09/14 - 13:06

برای خاموش کردن آتش، آتش‌نشانان کانادایی کریسمس را در استرالیا می گذرانند

صدای استرالیا– آتش‌نشانان داواطب از استان‌های مختلف کانادا حاضر شده‌اند تا تعطیلات کریسمس خود را رها کرده و برای کمک […]

برای خاموش کردن آتش، آتش‌نشانان کانادایی کریسمس را در استرالیا می گذرانند

صدای استرالیا– آتش‌نشانان داواطب از استان‌های مختلف کانادا حاضر شده‌اند تا تعطیلات کریسمس خود را رها کرده و برای کمک به پایان بحران آتش سوزی در استرالیا به این کشور سفر کنند.

در پی درخواست کمک رسمی مقامات استرالیایی از «مرکز بین سازمانی آتش جنگل» کانادا، برای کمک به پایان دادن به بحران آتش سوزی، جمعی از آتش‌نشانان کانادایی از آمادگی خود برای سفر به سیدنی در ایام کریسمس خبر دادند.

بر همین اساس یک گروه ۲۱ نفره از آتش‌نشانان حرفه‌ای کانادا از شهرهای مختلف این کشور روز سه شنبه آینده پیش از سفر به سیدنی، در ونکوور گردهم می‌آیند تا مقدمات این سفر ۳۸ روزه را آماده کنند.

بریان پالیستر، نخست وزیر استان «مانیتوبا»ی کانادا در این رابطه گفت: خوشحالیم که می‌توانیم به مردم استرالیا در حالیکه با این آتش سوزی گسترده مواجه هستند کمک کنیم. استان مانتیوبا زمانی که با آتش سوزی و دیگر بلایای طبیعی مواجه می‌شود از سوی دوستان و همسایگان خود کمک‌های زیادی را دریافت می‌کند.

بر اساس این گزارش در حالیکه مناطق شرقی استرالیا در آتش می‌سوزد کانادا در حال پشت سر گذاشتن زمستان است و دمای هوا در برخی از نقاط این کشور به ۲۰- درجه سانتیگراد می‌رسد.

منبع: ۷ نیوز

 

اخبار مرتبط:

آتش‌سوزی وسیع در مراتع و جنگل‌های استرالیا ادامه دارد

اعلام آماده باش به مردم کوئینزلند برای تخلیه خانه‌ها به دلیل آتش سوزی

وقوع بیش از ۱۰۰ آتش‌سوزی طبیعی در کوئینزلند و نیوساوت ولز


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه