وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 27 April 2024
» اخبار » با کمک این نقشه آنلاین، سوسیس دموکراسی را از دست ندهید

تاریخ انتشار : 1401/02/28 - 7:35

با کمک این نقشه آنلاین، سوسیس دموکراسی را از دست ندهید

صدای استرالیا- بدون شک، بهترین چیز در انتخابات خود رای دادن نیست؛ بلکه رسمی است که پس از آن اتفاق می‌افتد: خوردن سوسیس دموکراسی.


صدای استرالیا- بدون شک، بهترین چیز در انتخابات خود رای دادن نیست؛ بلکه رسمی است که پس از آن اتفاق می‌افتد: خوردن سوسیس دموکراسی.

فرقی نمی‌کند که به چه کسی رای بدهید؛ در هر حال سوسیس دموکراسی یکی از رسوم جالبی است که استرالیایی‌ها در آن اتفاق نظر دارند.

برای اطمینان از اینکه فرصت را از دست نمی دهید یا دست خالی صحنه انتخابات را ترک نمی‌کنید، از طریق وب سایت سوسیس دموکراسی (https://democracysausage.org/) می‌توانید بررسی کنید که در صندوق رای‌گیری مدنظر شما، سوسیس عرضه می‌شود یا نه.

این وب‌سایت با استفاده از فرایندهای پردازش داده و جمع‌سپاری شبکه‌های اجتماعی، این اطلاعات را به شما می‌دهد.

در این وب‌سایت نقشه آنلاین تعاملی مفیدی قرار دارد که تمامی صندوق‌های رای‌گیری استرالیا در آن نشان شده و حتی دارای نمادهای کوچکی است که به شما کمک می‌کند از مکان عرضه سوسیس‌های کبابی حلال یا گیاهی، بیکن و تخم مرغ، قهوه و سایر تنقلات آگاهی پیدا کنید.

برای مثال اکثر صندوق‌های رای‌گیری که درون مدارس و سالن‌های ورزشی قرار دارند، غرفه‌های فروش سوسیس دموکراسی را نیز با هدف جمع‌آوری کمک مالی برپا می‌کنند.

هم اکنون ۳۵۵ صندوق رای‌گیری با گزینه فروش سوسیس روی این نقشه ثبت شده و با نزدیک‌تر شدن به روز انتخابات، تعداد این صندوق‌ها بیشتر هم خواهد شد.

منبع: ۹ نیوز


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , سیاسی , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه