وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 2 May 2024
» اخبار » با این روش هزینه‌های خدمات تلفن‌همراه‌تان را تا ۴۰ درصد کاهش دهید

تاریخ انتشار : 1401/04/27 - 5:16

با این روش هزینه‌های خدمات تلفن‌همراه‌تان را تا ۴۰ درصد کاهش دهید

صدای استرالیا– اگر به دنبال راهی برای کاهش هزینه‌های‌تان هستید، طرح انتخابی تلفن‌همراه می‌تواند یکی از نقاط شروع باشد؛ به […]

با این روش هزینه‌های تلفن‌همراه‌تان را تا 40 درصد کاهش دهید

صدای استرالیا– اگر به دنبال راهی برای کاهش هزینه‌های‌تان هستید، طرح انتخابی تلفن‌همراه می‌تواند یکی از نقاط شروع باشد؛ به ویژه اینکه یکی از اپراتورهای موبایل هم اعلام کرده که به مدت ۱۸ ماه قیمت‌های خود را ثابت نگه خواهد داشت.

شرکت Circles.Life در شرایطی که قیمت سایر اپراتورهای تلفن همراه با رشد روبه‌روست، تصمیم گرفته که قیمت‌های خود را ثابت نگه دارد.

به گفته الکس کوروس، سردبیر اجرایی WhistleOut، شرکت تلسترا اخیرا نرخ طرح‌های خود را برای بسیاری از مشتریان افزایش داده و اعلام کردکه که قصد دارد نرخ‌های خود را در سال هماهنگ با تورم افزایش دهد.

اپتوس نیز نرخ‌های موبایل مشترکان برخی طرح‌های قدیمی‌اش را افزایش داده است.

Circles.Life که یک اپراتور مجازی که روی شبکه ۴G اپتوس فعالیت می‌کند، از جمله تازه‌واردان این بازار است و معتقد است که استفاده استرالیایی‌ها از نرخ‌های تثبیت شده این شرکت می‌تواند بین ۱۰ تا ۴۰ درصد نسبت به متوسط نرخ طرح‌های موبایل به سود آنها شود.

مشترکان با انتخاب طرح‌های تثبیت قیمت شده این اپراتور که با عنوان Big Price Freeze ارایه شده، مشترکان به ازای ۱۰۰ گیگابایت دیتا ۳۰ دلار یا به ازای ۳۰ گیگابایت ۲۰ دلار در ماه می‌پردازند که ۴۰ درصد ارزان‌تر از متوسط نرخ‌ طرح‌های مشابه است.

برای مثال در طرح‌ پایه جاری تلسترا، قیمت ۴۰ گیگابایت داده ۵۸ دلار است. طرح پایه ۲۰ گیگابایتی اپتوس نیز ۴۵ دلار هزینه در ماه دارد.

اما اگر وسوسه شدید و تصمیم گرفتید که اپراتور خود را عوض کنید و به اپراتورهای کوچک‌تر مهاجرت کنید، باید یک نکته را در نظر بگیرید.

نخست اینکه این اپراتورها معمولا شبکه اختصاصی ندارند و ممکن است نتوانند خدمات کاملی مانند شرکت‌های ارتباطی بزرگ به شما بدهند.

برای مثال Circles.Life خدمات شبکه ۴G اپتوس را خریداری می‌کند؛ بنابراین نمی‌توانید از این اپراتور سرویس‌های ۵G را دریافت کنید.

منبع: ۷ نیوز


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , اقتصادی
ارسال دیدگاه