وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024
» اجتماعی » بازگشایی مرزهای استرالیای غربی به روی اهالی ویکتوریا و نیوساوت‌ولز

تاریخ انتشار : 1399/09/12 - 1:25

بازگشایی مرزهای استرالیای غربی به روی اهالی ویکتوریا و نیوساوت‌ولز

صدای استرالیا - استرالیای غربی پس از حدود هشت ماه مرزهای خود را به طور رسمی به روی ایالت‌های نیوساوت‌ولز و ویکتوریا بازگشایی می‌کند.


صدای استرالیا – استرالیای غربی پس از حدود هشت ماه مرزهای خود را به طور رسمی به روی ایالت‌های نیوساوت‌ولز و ویکتوریا بازگشایی می‌کند.

مارک مک گوان، نخست وزیر استرالیای غربی اعلام کرد که شهروندان دو ایالت نیوساوت‌ولز و ویکتوریا می‌توانند از بامداد سه‌شنبه هشتم دسامبر، بدون طی مراحل قرنطینه، وارد استرالیای غربی شوند.

البته مسافران، همچنان در فرودگاه از نظر سلامتی و دمای بدن کنترل می‌شوند و همچنین باید اظهارنامه موسوم به G2G را پر کرده و در صورت لزوم، تست کووید-۱۹ بدهند.

فرم G2G برنامه‌ای از سوی نیروی پلیس استرالیای غربی برای مدیریت و اجرای محدودیت‌های سفر است که از زمان اعلام وضعیت اضطراری اعمال شده است.

این تصمیم، در تطابق با محدودیت‌هایی است که در تاسمانی، کویینزلند، قلمرو پایتخت استرالیا و قلمرو شمالی و پس از بروزرسانی مشاوره سلامتی از سوی دکتر اندی رابرتسون، مسئول ارشد سلامتی استرالیای غربی، اتخاذ شده است.

مک گوان در این خصوص گفت: شهروندان استرالیای غربی باید بدانند که هر تصمیمی که در جریان همه‌گیری اتخاذ می‌کنیم، به منظور حفاظت از جامعه و بر مبنای مشاوره‌های متخصصان سلامت است.

پبش از این، از روز ۱۴ نوامبر، این ایالت شرایط مرزی را از سخت به کنترل شده تغییر داده بود و مسافران ویکتوریا، نیوساوت‌ولز و استرالیای غربی را در زمان ورود به مدت دو هفته به قرنطینه می‌فرستاد.

منبع: ۷ نیوز

خبر مرتبط:

بازگشایی مرز ایالت‌های استرالیا تا پیش از کریسمس؛ آنچه باید بدانید


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه