وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024
» اخبار » اگر تاب تحمل سرما را دارید، این فرصت‌های شغلی پردرآمد را در قطب جنوب از دست ندهید

تاریخ انتشار : 1401/04/13 - 6:30

اگر تاب تحمل سرما را دارید، این فرصت‌های شغلی پردرآمد را در قطب جنوب از دست ندهید

صدای استرالیا– استرالیایی‌های ماجراجو که بتوانند سرما را تحمل کنند، فرصت فوری کار با حقوق بالا در قطب جنوب را […]

اگر تاب تحمل سرما را دارید، این فرصت‌های شغلی پردرآمد را در قطب جنوب از دست ندهید

صدای استرالیا– استرالیایی‌های ماجراجو که بتوانند سرما را تحمل کنند، فرصت فوری کار با حقوق بالا در قطب جنوب را خواهند داشت.

برنامه قطب جنوب استرالیا درصدد استخدام ۱۲ نفر برای مشاغلی مانند مکانیک، تکنیسین ارتباطات، نظافتچی و کارگر آشپزخانه و سرآشپز با حقوقی بین ۱۳۲ تا ۱۵۵ هزار دلار است.

کار استخدام شوندگان از ماه اکتبر در یکی از ۵ پایگاه این برنامه در اعماق قطب جنوب، که دمای آنها در سردترین ماه‌ها به منفی ۵۷ درجه سانتی‌گراد هم می‌رسد، شروع می‌شود و به مدت حداقل ۶ ماه ادامه خواهد یافت.

علاوه بر حقوق، تمامی‌ هزینه‌های اقامت و سفر به محل کار نیز رایگان خواهد بود و سرآشپزها در این مدت، تهیه غذای افراد را بر عهده خواهند داشت.

چهار محل خدمت در نظر گرفته شده در پایگاه‌های قطب جنوب هستند و یک محل نیز در جزیره مک‌کواری، بین تاسمانی و قطب جنوب قرار دارد.

زمان ارایه درخواست برای فرصت‌های شغلی مذکور یک هفته دیگر، یعنی ۱۰ جولای ۲۰۲۲ اعلام شده است.

دوره اصلی استخدام برای مشاغل مربوط به قطب جنوب در ماه دسامبر است؛ اما به دلیل اجرای یک پروژه مهم برنامه قطب جنوب به نام «پروژه هسته یخی میلیون ساله»، نیاز فوری به نیروی انسانی اضافه پدید آمده است.

تمامی افرادی که با درخواست‌شان موافقت شود، پیش از اعزام تحت ارزیابی توانایی‌های فردی و بررسی‌های دقیق پزشکی و روان‌شناسی قرار خواهند گرفت.

به گفته ماری رایلی، روان‌شناس سازمانی واحد قطب‌جنوب استرالیایی گفت: علاوه صلاحیت و تجربه، افراد استخدامی باید انعطاف‌پذیر، جامعه‌گرا، فعال و چندکاره باشند.

وی افزود: در قطب جنوب هیچ دو روزی مانند هم نیست. یک روز ممکن است در پایگاه بمانید و روز بعد به تعمیر و نگهداری زیرساخت‌ها مشغول باشید.

رایلی با بیان اینکه، این فرصتی عالی برای مکانیک‌های متخصص برای حمایت از تلاش‌های علمی و تحقیقاتی استرالیا در قطب جنوب است، گفت: کارکنان ما با همه‌چیز از وسایل نقلیه زمینی Hägglunds گرفته تا تراکتورهای حمل ایستگاه‌های سیار به اعماق قطب جنوب، سر و کار خواهند داشت.

حقوق این مکانیک‌ها ۷۷ هزار و ۴۷۷ دلار به علاوه ۶۳ هزار و ۴۳۷ دلار پاداش دوری از مرکز است.

مکانیک‌های درخواست دهنده باید دارای مدرک فنی مکانیکی، مدرک III MEM ، تاییدیه AUR یا مدارک رسمی معادل مانند مکانیک خودرو، دیزل یا مکانیک کارخانه، مکانیک ابزار و ماشین‌آلات صنعتی یا مکانیک برق خودرو باشند. همچنین داشتن تجربه با موتورهای دیزلی اهمیت دارد.

حقوق سوپروایزر مکانیکی نیز ۹۲ هزار و ۷۶ دلار به علاوه ۶۳ هزار و ۴۳۷ دلار است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد سایر فرصت‌های شغلی ارایه شده در قطب جنوب ویژگی‌ها و تخصص‌های مورد نیاز و روش ارایه درخواست استخدام، می‌توانید به صفحه استخدام در وب‌سایت برنامه قطب جنوب استرالیا در این آدرس (https://jobs.antarctica.gov.au/jobs-in-antarctica/) مراجعه کنید.

 

منبع: دیلی میل


برچسب ها : ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , اقتصادی
دیدگاه کاربران کل نظرات :1
ارسال دیدگاه