وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 19 April 2024
» اخبار » اپن استرالیا تحت تاثیر دود حاصل از آتش‌سوزی

تاریخ انتشار : 1398/10/25 - 15:27

اپن استرالیا تحت تاثیر دود حاصل از آتش‌سوزی

صدای استرالیا- تنیسورهای حاضر در اپن استرالیا به دلیل دود حاصل از آتش سوزی‌های این کشور با مشکل روبرو شدند. […]

اپن استرالیا تحت تاثیر دود حاصل از آتش‌سوزی

صدای استرالیا- تنیسورهای حاضر در اپن استرالیا به دلیل دود حاصل از آتش سوزی‌های این کشور با مشکل روبرو شدند.

به گزارش آس، آتشی که به جان استرالیا افتاده و مرگ ۲۷ انسان و بیش از یک میلیارد حیوان و سوختن بیش از ۱۰ میلیون هکتار جنگل را رقم زده است روی تنیس اپن استرالیا هم تاثیر گذاشت. دود حاصل از آتش سوزی‌ها موجب شد کمیته برگزاری بازی‌ها شروع مرحله پلی‌آف این بازی‌ها را به تعویق بیفتد.

کمیته برگزاری اپن استرالیا روز گذشته در یک بیانیه اعلام کرد که تمرینات صبح به دلیل شرایط آب و هوایی بد به تعویق افتاده است. مانند همیشه سلامت و امنیت ورزشکاران، مربیان و هواداران در اولویت است.

تنیسورهای زیادی از جمله دلیله یاکوپوویچ و بوچارد به دلیل دود زیاد که نفس کشیدن را سخت می‌کرد مجبور شدند بازی‌هایشان را متوقف کنند.

اپن استرالیا تنها تورنمنت ورزشی نیست که تحت تاثیر هوای بد ملبورن قرار گرفته است. در رقابت‌های بریزبن ماریا شاراپووا و لاورا زیگموند مجبور شدند بازی‌شان را به خاطر دود در ورزشگاه متوقف کنند. شاراپووا گفت: سرفه می‌کردم. دود بیش از حد بود. چنین شرایطی برای بازی کردن مناسب نیست.

تنیسورهایی همچون نواک جوکوویچ اعلام کرده‌اند ممکن است دود حاصل از آتش سوزی جنگل‌های استرالیا روی نخستین گرند اسلم سال تاثیر بگذارد. مرد شماره دو جهان به تعویق افتادن بازی‌ها را پیشنهاد کرد و گفت: باید شرایط آب و هوایی را برای برگزاری این بازی‌ها بررسی کرد.

منبع: ایسنا

 


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , ورزشی
ارسال دیدگاه