وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 4 May 2024
» اجتماعی » افزایش نرخ طرح‌های موبایل تلسترا به اجرا گذاشته شد

تاریخ انتشار : 1402/04/14 - 5:28

افزایش نرخ طرح‌های موبایل تلسترا به اجرا گذاشته شد

صدای استرالیا– در نتیجه اقدام تلسترا برای افزایش نرخ‌هایش، میلیون‌ها مشتری این شرکت باید به ازای طرح موبایل‌شان سالانه ۷۲ […]

افزایش نرخ طرح‌های موبایل تلسترا به اجرا گذاشته شد

صدای استرالیا– در نتیجه اقدام تلسترا برای افزایش نرخ‌هایش، میلیون‌ها مشتری این شرکت باید به ازای طرح موبایل‌شان سالانه ۷۲ دلار بیشتر بپردازند.

مشتریان تلسترا با تصمیم که از دیروز (۴ جولای) به اجرا گذاشته شده، شاهد افزایش قیمت طرح تلفن همراه خود مطابق با شاخص سالانه قیمت مصرف کننده (CPI) یا همان تورم خواهند بود که برای سال منتهی به مارس ۷ درصد افزایش یافته است.

برای مشتریانی که از ارزان‌ترین طرح دائمی تلسترا استفاده می‌کنند، این مساله به معنای افزایش ماهانه سه دلار یا ۳۶ دلار در سال به ازای ۲ گیگابایت داده ماهانه است.

طرح پایه (Basic) این شرکت مخابراتی از ۵۸ دلار در ماه به ۶۲ دلار در ماه خواهد رسید و افرادی که از طرح ضروری (Essential) استفاده می‌کنند، اکنون به جای ۶۸ دلار، ۷۲ دلار در ماه پرداخت خواهند کرد.

اما طرح پرمیوم که گران‌ترین طرح تلستراست، سالانه ۷۲ دلار بیشتر برای مشتریان آب می‌خورد.

برد ویتکامب، مدیر مصرف‌کنندگان  و کسب‌وکارهای کوچک گروه تسلترا با بیان اینکه این افزایش نرخ واکنشی به شرایط فعلی است، گفت: ما نیز مانند اکثر کسب‌وکارها در استرالیا باید خودمان را با افزایش هزینه‌ها وفق دهیم.

وی افزود: این افزایش هزینه‌ها در حالی اتفاق می‌افتد که بر اساس داده‌های شاخص قیمت مصرف کننده، نرخ‌های کلی مخابرات (شامل همه تجهیزات و خدمات مخابراتی) در سال‌های اخیر به اندازه به سایر کالاها و خدمات افزایش نیافته است. 

وی با اذعان به اثر این افزایش نرخ روی زندگی افرادی که با مشکلات مالی دست به گریبانند، گفت: ما می‌خواهیم که مردم بدانند چرا این اقدام را کرده‌ایم و چه امکاناتی برای کسانی که نیاز به کمک دارند، فراهم است.

ویتکامب افزود: برای کسانی که نیاز به حمایت دارند، برنامه تاپ‌آپ تلسترا در دسترس است که اعتبار رایگان موبایل در اختیارشان قرار می‌دهد.

این شرکت همچنین میزان تخفیف امتیاز در طرح «استارتر» خود را نیز افزایش داده است.

پیش از این، شرکت‌های اپتوس و ودافون نیز اعلام کرده بودند که قیمت طرح‌های موبایل خود را بالا می‌برند.

منبع: ۷ نیوز


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه