وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 27 April 2024
» اخبار » افزایش قیمت مرغ و برخی از مواد غذایی در راه است

تاریخ انتشار : 1401/05/30 - 11:20

افزایش قیمت مرغ و برخی از مواد غذایی در راه است

صدای استرالیا – پس از هشدار شرکت اینگام، بزرگترین تولیدکننده مرغ در استرالیا درباره افزایش قیمت در اواخر سال جاری، […]

افزایش قیمت مرغ و آبجو در راه است

صدای استرالیا – پس از هشدار شرکت اینگام، بزرگترین تولیدکننده مرغ در استرالیا درباره افزایش قیمت در اواخر سال جاری، به نظر می‌رسد قیمت شنیسل مرغ در آستانه گران شدن است.

شرکت اینگام اعلام کرد که مجبور است قیمت‌های خود را در همه بخش‌ها افزایش دهد، از سوپرمارکت‌ها و قصابی‌ها گرفته تا رستوران‌ها و فست فودهای زنجیره‌ای.

افزایش هزینه‌های غذا، سوخت و نیروی کار به دلیل جنگ در اوکراین و کووید-۱۹، مصرف‌کنندگان استرالیایی را تحت فشار زیادی قرار داده است و آنها مجبورند این افزایش هزینه‌ها را پوشش دهند.

مرغ همچنان مقرون به صرفه‌ترین پروتئین با کیفیت بالا است و گوشت خوک حدود دو برابر و گوشت بره سه برابر گران‌تر از آن هستند.

افزایش دومینووار قیمت مواد غذایی مختلف مانند میوه، سبزیجات و تخم مرغ خانواده‌های استرالیایی را تحت تاثیر و فشار قرار داده است.

کمبود محصولاتی مانند کاهوی سالادی به دلیل سیل شدید و اختلالات زنجیره تامین نیز از دیگر عوامل افزایش قیمت‌ها در ماه‌های اخیر بوده است.

در همین حال استرالیا با بیشترین افزایش مالیات آبجو در دهه‌های اخیر مواجه شده و قیمت یک پاینت در میخانه ممکن است به زودی به ۱۵ دلار نیز برسد.

 

منبع: ۹ نیوز


برچسب ها : ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , اقتصادی
ارسال دیدگاه