وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024
» اخبار » افزایش حیوانات خانگی رها شده به دلیل بالا رفتن هزینه‌های زندگی

تاریخ انتشار : 1401/08/03 - 10:57

افزایش حیوانات خانگی رها شده به دلیل بالا رفتن هزینه‌های زندگی

صدای استرالیا - روزی که فردی باید بین غذا دادن به فرزندش و یا حیوان خانگی خود انتخاب کند، روز بسیار غم‌انگیزی است. متاسفانه برای برخی از مردم چنین شرایطی پیش آمده است.


صدای استرالیا – روزی که فردی باید بین غذا دادن به فرزندش و یا حیوان خانگی خود انتخاب کند، روز بسیار غم‌انگیزی است. متاسفانه برای برخی از مردم چنین شرایطی پیش آمده است.

سوزانا تالفسکی مدیر یک پناهگاه حیوانات خانگی در ملبورن از صدها حیوان خانگی رها شده مراقبت می‌کند و تعداد این حیوانات روز به روز در حال افزایش است.

تاثیرات ناشی از پاندمی کووید و جنگ اوکراین قیمت مواد غذایی، سوخت و سایر اقلام ضروری را افزایش داده و در نتیجه هزینه‌های زندگی در سراسر جهان افزایش یافته است. در چنین شرایطی قیمت غذاهای حیوانات خانگی و سایر محصولات مورد نیاز این حیوانات نیز افزایش یافته است.

آمار رسمی نشان می‌دهد که هزینه محصولات حیوانات خانگی در استرالیا تقریبا ۱۲ درصد در سال منتهی به پایان ژوئن افزایش یافته است. این دو برابر افزایشی است که خریداران در قیمت غذاها و نوشیدنی های خود مشاهده می‌کنند.

رها کردن حیوان خانگی در استرالیا جرم است اما ربکا لینیگن از Four Paws استرالیا می‌گوید فشار مالی مردم را در وضعیت بدی قرار داده است به طوری که نه تنها نرخ رها کردن حیوانات خانگی افزایش یافته بلکه برخی از پناهگاه‌ها در سراسر استرالیا گزارش داده‌اند که نرخ به سرپرستی گرفتن این حیوانات هم از سال ۲۰۲۱ کاهش یافته است.

مواد تشکیل‌دهنده غذاهای حیوانات خانگی شامل گوشت، غلات و ریزمغذی ها است که همه آنها در ماه‌های اخیر گران شده‌اند.

منبع: BBC


برچسب ها : , , , , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , اقتصادی , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه