وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 19 April 2024
» اخبار » اطلاعات آتش بازی بزرگ سال نو در سیدنی

تاریخ انتشار : 1396/10/05 - 19:09

اطلاعات آتش بازی بزرگ سال نو در سیدنی

صدای استرالیا - وب سایت رسمی آتش بازی آخر سال سیدنی هر سال اطلاعات کاملی برای علاقمندان به این جشن بزرگ در دسترس عموم قرار می دهد. در صفحه اول این سایت شمارش معکسوس زمان اجرای این برنامه را مشاهده می کنید. در این سایت می توانید اطلاعات کاملی از محل هایی که برای دیدن این جشن درنظر گرفته شده بدست بیاورید.


صدای استرالیا – وب سایت رسمی آتش بازی آخر سال سیدنی هر سال اطلاعات کاملی برای علاقمندان به این جشن بزرگ در دسترس عموم قرار می دهد. در صفحه اول این سایت شمارش معکسوس زمان اجرای این برنامه را مشاهده می کنید. در این سایت می توانید اطلاعات کاملی از محل هایی که برای دیدن این جشن درنظر گرفته شده بدست بیاورید.


در بخشی از سایت، زمانبندی برنامه های ویژه این جشن اعلام شده که شامل دو آتش بازی یکی در ساعت ۹ شب مخصوص خانوده ها و بچه های کوچکتر است و دیگری در نیمه شب هنگام تحویل سال نو به وقت شرق استرالیا است و همچنین برنامه های دیگر مثل نمایش آکروباتیک هواپیماها و جشن خوش آمدگویی ست.

همچنین می توانید از برنامه های حمل و نقل عمومی و نحوه دسترسی آسان به مکان های تعیین شده اطلاعات خوبی بدست آورید. در نظر داشته باشید که تعداد زیادی از خیابان های منتهی به محل های مذکور آن شب بسته خواهند بود که در این وب سایت به آنها اشاره شده است.
آدرس وب سایت رسمی آتش بازی در سیدنی:
https://www.sydneynewyearseve.com/


برچسب ها : ,
دسته بندی : اخبار , جشن ها و رویدادها , فرهنگی
ارسال دیدگاه