وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024
» اجتماعی » اسکات موریسون: مهاجران تاثیر بسیار خوبی بر استرالیا دارند

تاریخ انتشار : 1396/12/03 - 14:55

اسکات موریسون: مهاجران تاثیر بسیار خوبی بر استرالیا دارند

صدای استرالیا - اسکات موریسون وزیر مهاجرت سابق استرالیا با انتقاد از سخنان اخیر تونی ابوت، نخست وزیر پیشین این کشور در خصوص لزوم کاهش شمار مهاجران به استرالیا گفت که مهاجران تاثیر بسیار خوبی بر استرالیا دارند.

اسکات موریسون: مهاجران تاثیر بسیار خوبی بر استرالیا دارند

صدای استرالیااسکات موریسون وزیر مهاجرت سابق استرالیا با انتقاد از سخنان اخیر تونی ابوت، نخست وزیر پیشین این کشور در خصوص لزوم کاهش شمار مهاجران به استرالیا گفت که مهاجران تاثیر بسیار خوبی بر استرالیا دارند.

اسکات موریسون که در حال حاضر سمت خزانه‌دار استرالیا را بر عهده دارد در زمان نخست وزیر تونی ابوت به عنوان وزیر امور مهاجرت فعالیت می‌کرد.

وی در واکنش به اظهارات تونی ابوت گفت: من وزیر مهاجرت تونی ابوت بودم. شمار کنونی پذیرش مهاجران با ویزای اقامت دایم دقیقا همان میزان زمان نخست وزیری تونی ابوت است.

وی افزود: یادم نمی‌آید در آن زمان بحثی در خصوص کاهش شمار مهاجران مطرح شده باشد.

وزیر مهاجرت سابق استرالیا اظهار کرد: مهاجران تاثیر بسیار خوبی بر اقتصاد استرالیا دارند. آنها به ساختن استرالیا کمک می‌کنند و باعث می‌شوند اتفاق‌های خوبی رخ دهد.

بیشتر بخوانید: تلاش برای کاهش مهاجرت به استرالیا

اظهارات اسکات موریسون در حالی صورت می‌گیرد که تونی ابوت، نخست وزیر پیشین استرالیا چند روز گذشته با انتقاد از شمار مهاجران گفته بود که دولت باید تعداد جذب مهاجران با اقامت دایم در این کشور را از ۱۹۰ هزار نفر کنونی به ۱۱۰ هزار نفر در سال کاهش دهد.

منبع: شبکه ۹ استرالیا


برچسب ها : , , , , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه