وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ | Thursday 28 March 2024
» اجتماعی » اسکات موریسون اعلام کرد: سفرهای خارجی؟ شاید از زمستان بعد

تاریخ انتشار : 1399/09/27 - 8:19

اسکات موریسون اعلام کرد: سفرهای خارجی؟ شاید از زمستان بعد

صدای استرالیا - اسکات موریسون اعلام کرد که به اعتقاد وی، سفرهای بین‌المللی در مقیاس صنعتی، از نیمه دوم سال آینده مجددا برقرار خواهد شد.

آغاز فروش ویژه بلیط‎های ارزان قیمت شرکت کانتاس

صدای استرالیا – اسکات موریسون اعلام کرد که به اعتقاد وی، سفرهای بین‌المللی در مقیاس صنعتی، از نیمه دوم سال آینده مجددا برقرار خواهد شد.

مرزهای استرالیا از ماه مارس گذشته، به منظور جلوگیری از انتشار کووید-۱۹ بسته بوده و شهروندان، به‌جز در موارد معافیت یا درصورتی که بیش از سه ماه در خارج بمانند، امکان ترک کشور را نداشته‌اند.

دولت از ماه اکتبر به اهالی نیوزیلند اجازه ورود داده، زیرا این کشور توانسته ویروس را شکست دهد؛ اما نخست وزیر استرالیا گفته است که صدور اجازه ورود به مسافران از کشورهای دیگر، ممکن است چند ماه دیگر طول بکشد.

موریسون چهارشنبه صبح به کانال ۷ گفت: در حال حاضر مرزها را باز نمی‌کنیم و برنامه فوری هم برای این کار نداریم.

او افزود: ما این مساله را با حساسیت پیگیری می‌کنیم. دلیل اینکه تا اینجا در مقابله با کرونا خوب عمل کرده‌ایم، این است که درباره مرزهای‌مان احتیاط کرده‌ایم.

موریسون ادامه داد: امیدوارم که بتوانیم سفرهای بی‌المللی را در سال آینده از سربگیریم؛ اما به این موضوع در فصل اول سال آینده یا فصل پس از آن خوش‌بین‌ نیستم. اتفاقات زیادی باید بیفتد تا باز شدن مرزها در مقیاس صنعتی انجام شود.

موریسون البته افزود که احتمال دارد در سال جدید توافقی با کشورهای جزایر پاسیفیک به منظور پذیرش بیشتر مسافر از این کشورها انجام شود.

هم اکنون مسافران این جزایر که به منظور برداشت محصول به کوئینزلند می‌آیند، باید در ابتدای ورود در مزارع قرنطینه شوند.

نخست وزیر همچنین عوامل اصلی را که به استرالیا کمک کرده که از گسترش همه‌گیری جلوگیری کند، بیان کرد.

وی گفت: بله، مراقبت‌های بهداشتی خوب و قوی بوده‌است؛ آری، ما مرزها را بستیم و سیستم‌های ردگیری و تست را برقرار کردیم که بسیار موثر بوده‌اند.

به گفته موریسون، میزان بالای همکاری عموم شهروندان، در مقابله با شیوع، موثر بوده است.

وی افزود: من وقتی به آنچه که در دنیا می‌گذرد نگاه می‌کنم، بسیار به کشورم افتخار می‌کنم. این موفقیت حاصل تلاش همه بوده است.

نخست وزیر گفت: ما در این کشور متحدیم. استرالیا دوباره برای کریسمس، یکپارچه شده است.

منبع: دیلی میل


برچسب ها : , , , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه