وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024
» اخبار » استرالیا دهمین کشور برتر جهان برای کار کردن در سال ۲۰۲۳

تاریخ انتشار : 1401/11/20 - 3:52

استرالیا دهمین کشور برتر جهان برای کار کردن در سال ۲۰۲۳

صدای استرالیا - استرالیا در رتبه‌بندی بهترین کشورهای جهان برای کار کردن در سال ۲۰۲۳ در رتبه دهم قرار گرفت.


صدای استرالیا – استرالیا در رتبه‌بندی بهترین کشورهای جهان برای کار کردن در سال ۲۰۲۳ در رتبه دهم قرار گرفت.

در مطالعه انجام شده توسط Sambla، یک پلتفرم مقایسه برای امور مالی شخصی، شاخص‌های ۳۳ کشور سازمان توسعه و همکاری های اقتصادی (OECD) جمع‌آوری و با یکدیگر مقایسه شدند و عواملی مانند میانگین حقوق، نرخ اشتغال، هزینه‌های مراقبت از کودکان، شکاف جنسیتی دستمزد، تورم و شادی کلی مورد بررسی قرار گرفت.

در این رتبه‌بندی کشورهای اسکاندیناوی رتبه‌های برتر را بدست آوردند به طوری که ایسلند با امتیاز ۵۴.۲ (از ۶۰) رتبه اول را به خود اختصاص داد و دانمارک، نروژ و سوئد به ترتیب در رده‌های بعدی قرار گرفتند. آلمان، اتریش، هلند، سوئیس و بلژیک هم در رده‌های بعدی قرار گرفتند و استرالیا نیز با امتیاز ۴۴.۳ در رتبه دهم قرار گرفت.

استرالیا در زمینه شاخص‌های نرخ اشتغال و شادی کلی رتبه خوبی را بدست آورد در حالی که داده‌ها نشان دادند میانگین حقوق در این کشور ۵۵ هزار و ۴۵۱ دلار است. شاخص‌های شکاف جنسیتی دستمزد و هزینه‌های مراقبت از کودکان نیز در استرالیا جای بهبود دارند.

کشورهایی مانند فنلاند، کانادا، فرانسه و آمریکا نیز با فاصله کمی از ده کشور برتر این رتبه‌بندی قرار گرفتند در حالی که نیوزلند، همسایه استرالیا رتبه هفدهم را کسب کرد.

همچنین در یک مطالعه دیگر توسط Sambla در زمینه رتبه‌بندی بهترین کشورها برای کار کردن، اگر عاشق خورشید هستید، استرالیا رتبه پنجم را کسب کرد. در این مطالعه میانگین دما و تعداد ساعات نور خورشید بررسی شد.

منبع: timeout


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , اقتصادی
ارسال دیدگاه