وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ | Thursday 18 April 2024
» اخبار » استرالیا در یک قدمی جام جهانی؛ پرو حریف بعدی نماینده آسیا

تاریخ انتشار : 1401/03/18 - 8:11

استرالیا در یک قدمی جام جهانی؛ پرو حریف بعدی نماینده آسیا

صدای استرالیا - تیم‌های ملی فوتبال استرالیا و امارات در چارچوب مرحله پلی‌آف مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و در ورزشگاه الریان قطر به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان استرالیا موفق شد حریف خود را با نتیجه دو بر یک شکست دهد.


صدای استرالیا – تیم‌های ملی فوتبال استرالیا و امارات در چارچوب مرحله پلی‌آف مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و در ورزشگاه الریان قطر به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان استرالیا موفق شد حریف خود را با نتیجه دو بر یک شکست دهد.

استرالیا این بازی را بهتر از حریف خود شروع کرد و در دقیقه ۵۳ موفق شد توسط جکسون ایروین به گل برتری برسد اما امارات خیلی زود توسط کاندو در دقیقه ۵۷ به گل تساوی رسید تا نیمه دوم با جذابیت بسیار بالایی پیگیری شود.

هر دو تیم تلاش بسیار زیادی برای باز کردن دروازه یکدیگر داشتند اما در نهایت این استرالیا بود که موفق شد توسط هروستیچ در دقیقه ۸۴ به گل برتری برسد. در نهایت این دیدار با نتیجه دو بر یک به پایان رسید تا استرالیا به مرحله نهایی پلی آف مقدماتی جام جهانی قطر برسد.

استرالیا به عنوان نماینده آسیا باید در روز ۲۳ خردادماه به مصاف پرو برود تا تکلیف یکی دیگر از تیم‌های صعودکننده به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مشخص شود.

منبع: ایرنا


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , ورزشی , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه