وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ | Thursday 28 March 2024
» اخبار » اداره مالیات: هزینه تست و اقلام محافظتی کووید مرتبط با کار قابل کسر از مالیات است

تاریخ انتشار : 1401/03/17 - 6:02

اداره مالیات: هزینه تست و اقلام محافظتی کووید مرتبط با کار قابل کسر از مالیات است

صدای استرالیا- بنا به اعلام اداره مالیات استرالیا، مالیات دهندگانی که در ارتباط با شغل خود برای تست‌های کووید-۱۹ هزینه […]

اداره مالیات: هزینه تست و اقلام محافظتی کووید مرتبط با کار قابل کسر از مالیات است

صدای استرالیا- بنا به اعلام اداره مالیات استرالیا، مالیات دهندگانی که در ارتباط با شغل خود برای تست‌های کووید-۱۹ هزینه کرده یا وسایل محافظتی خریداری کرده باشند، می‌توانند بازپرداخت هزینه‌های مذکور را ارایه کنند.

به گفته تیم لوه، دستیار رییس اداره مالیات، از اول جولای، افرادی که مجبور به خرید تست‌های کووید-۱۹ شده‌اند تا مشخص شود می‌توانند سرکار حاضر شوند یا نه، قادر به ادعای کسر مبالغ هزینه‌کرد از مالیات خود شوند.

این افراد باید مدارک مثبته پرداخت پول بابت تست کووید را ارایه کنند. البته اداره مالیات صورت‌حساب بانکی یا کارت اعتباری و همچنین اسناد ارایه شده از سوی کارفرما را به عنوان مدرک می‌پذیرد.

اداره مالیات استرالیا همچنین اعلام کرده، کارکنان نمی‌توانند بابت تست‌هایی که کارفرما تهیه کرده یا هزینه آنها را به کارکنان پرداخته، درخواست کسر از مالیات بدهند و همچنین فقط هزینه تست‌های انجام شده در ارتباط با شغل قابل کسر از مالیات است.

مورد دیگری که قابل درخواست کسر از مالیات است، وسایل و تجهیزات محافظت شخصی دربرابر بیماری یا آسیب‌دیدگی در محیط کار است.

لوه در این باره گفت: اگر در ساعات کاری، در فاصله‌ای نزدیک با مشتریان قرار دارید و در معرض ابتلا به کووید هستید، می‌توانید در خواست کسر هزینه خرید وسایلی مانند دستکش، ماسک و ضدعفونی کننده دست را ارایه کنید.

بر اساس اعلام این اداره، کمک‌هزینه‌های فاجعه کووید که از سوی دولت فدرال پرداخت شده، مشمول مالیات نیست و لازم نیست در اظهارنامه درج شود. پرداخت‌های جاب‌سیکر و مرخصی همه‌گیری اما مشمول مالیات خواهد بود.

منبع: ۷ نیوز

 

اخبار مرتبط:

دولت نیوساوت‌ولز به دنبال زنده‌کردن ۵۸ میلیون دلار طلب بابت هتل قرنطینه

درخواست‌های قابل پذیرش کسر از مالیات مشاغل در استرالیا

 


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , اقتصادی
ارسال دیدگاه