وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024
» اجتماعی » اختصاص ۲۰ پرواز اضافی برای بازگرداندن شهروندان استرالیا به وطن

تاریخ انتشار : 1399/10/28 - 3:47

اختصاص ۲۰ پرواز اضافی برای بازگرداندن شهروندان استرالیا به وطن

صدای استرالیا- دولت به منظور بازگرداندن شهروندان استرالیا از مناطق اولویت دار به لحاظ درگیری با ویروس کرونا، ۲۰ پرواز […]

اختصاص 20 پرواز اضافی برای بازگرداندن شهروندان استرالیا به وطن

صدای استرالیا- دولت به منظور بازگرداندن شهروندان استرالیا از مناطق اولویت دار به لحاظ درگیری با ویروس کرونا، ۲۰ پرواز اضافی در نظر گرفته است.

سیمون بیرمینگام، سرپرست وزارت امور خارجه، روز گذشته تایید کرد که پروازهای درنظر گرفته شده، از پروتکل‌های دقیق کووید-۱۹، شامل کمپ‌های قرنطینه در ناحیه شمالی، پیروی می‌کنند.

وی گفت: از زمان بسته شدن مرزهای بین‌المللی تا کنون، تقریبا نیم میلیون استرالیایی با پروازهایی که دولت‌های فدرال بودجه آن را تامین کرده‌اند، به کشور بازگردانده شده‌اند.

بیرمینگام افزود: خوشحالم که بگویم از ماه مارس ۲۰۲۰ تا کنون، ۴۴۶ هزار استرالیایی به وطن بازگشته‌اند. ما ۲۰ پرواز دیگر را نیز با تمرکز روی مناطق اولویت‌دار، برای بازگرداندن شهروندان استرالیا تدارک دیده‌ایم.

به گفته سرپرست وزارت امورخارجه روز شنبه، در ۲۴ ساعت گذشته، استرالیا فقط یک مورد جدید از ابتلا به کووید-۱۹ داشته؛ در حالی که در همین مدت، بیش از ۷۳۰ هزار مورد ابتلا در جهان ثبت شده است.

وی گفت: وضعیت کرونا در جهان، همچنان بسیار چالش برانگیز است و کشورهای متعددی با انواع مختلف و جهش‌یافته این ویروس درگیرند.

بیرمینگام افزود: موفقیت استرالیا به دلیل پایبندی ما در عمل به توصیه‌های مقامات بهداشتی در تمامی مراحل بوده است.

منبع: ۹ نیوز

اخبار مرتبط:

تصمیات تازه دولت فدرال: تست و ماسک اجباری برای مسافران پروازهای ورودی به استرالیا

آغاز پروازهای بین‌المللی استرالیا؛ کانتاس فروش بلیط را آغاز کرد

 


برچسب ها : ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه