وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 27 April 2024
» اجتماعی » آگهی استخدام برای کار در جزیره بهشتی استرالیا

تاریخ انتشار : 1399/06/11 - 4:32

آگهی استخدام برای کار در جزیره بهشتی استرالیا

صدای استرالیا- بعضی چیزها برای واقعی بودن بیش از اندازه خوبند، درست مانند تبلیغ استخدام برای کار در جزیره بهشتی استرالیا.


صدای استرالیا- بعضی چیزها برای واقعی بودن بیش از اندازه خوبند، درست مانند تبلیغ استخدام برای کار در جزیره بهشتی استرالیا.

مقامات پارک دریایی سد بزرگ مرجانی به دنبال فردی برای نگهداری از لو ایزل هستند، جزیره‌ای در آنسوی بندر داگلاس در شمال ایالت کوئینزلند. متقاضی خوش‌شانس می‌تواند به صورت تمام وقت در این جزیره دورافتاده گرمسیری واقع در پارک آبی زیبای سد بزرگ مرجانی زندگی و کار کند.

با این همه در آگهی تاکید شده است که این مسئولیت هیچ شباهتی به کار در تعطیلات ندارد. دکتر مارک رید از مقامات پارک آبی سد بزرگ مرجانی می‌گوید فرد استخدام شده در محافظت از جزیره نقشی کلیدی دارد.

به گفته او درست است که این جزیره شبیه به بهشت است، اما نگهداری از آن کار بسیار دشواری است. زندگی در جزیره دور افتاده به معنی محدودیت دسترسی به برق و آب است که شاید خوشایند هرکسی نباشد.

متقاضی مسئولیت همه کارها، از نگهداری از ساختمان‌ها و زیرساخت‌ها شامل سیستم‌های انرژی خورشیدی و سیستم فاضلاب و تصفیه آب گرفته تا برقراری ارتباط با مدیران تورها، تمیز کردن توالت‌ها، رسیدگی به فضای سبز و سرشماری از پرندگان را به عهده خواهد داشت.

متقاضی مناسب کسی است که به گفته مقامات پارک، از کثیف شدن دست‌هایش نگران نشود. اگر این موضوع برایتان ناخوشایند نیست، جزئیات شغل را در این لینک بخوانید.

منبع: ۷news

آگهی استخدام برای کار در بهشت


برچسب ها : ,
دسته بندی : اجتماعی , اسلایدر
ارسال دیدگاه