وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 19 April 2024
» اجتماعی » آغاز به کار اولین رستوران برهنه‌ها در سیدنی

تاریخ انتشار : 1398/07/24 - 13:32

آغاز به کار اولین رستوران برهنه‌ها در سیدنی

صدای استرالیا - اولین رستوران برهنه‌ها به زودی در مرکز تجاری سیدنی آغاز به کار می‌کند.


صدای استرالیا – اولین رستوران برهنه‌ها به زودی در مرکز تجاری سیدنی آغاز به کار می‌کند.

جامعه آنلاین نودیست‌های جوان استرالیا به زودی رستوران برهنه‌ها را در استیچ بار مرکز تجاری سیدنی راه‌اندازی می‌کند.

این گروه از مردم دعوت کرده تا در یک فضای دوستانه میزبان آنها باشد. نودیست‌های جوان استرالیا با تاکید بر اینکه این رستوران به هیچ عنوان محلی برای انجام امور جنسی نیست اعلام کرده که هر فردی که رفتار ناشایست در این رستوران داشته باشد از این محل بیرون رانده می‌شود.

بلیط ورود به این رستوران که از تاریخ ۲۷ اکتبر افتتاح می‌شود ۳۰ دلار است که با این بلیط مشتریها می‌توانند یک آبجو، مشروب و یا نوشیدنی غیرالکلی سفارش بدهند.

هر چند این اولین رستوران برهنه‌ها در سیدنی محسوب می‌شود اما اولین تجربه استرالیا در این زمینه نیست زیرا مردم استرالیا در سال ۲۰۱۶ نیز شاهد چنین رویدادی بوده‌اند.

از جمله شهرهای مهمی که در آنها رستوران برهنه‌ها وجود دارد می‌توان به توکیو و لندن اشاره کرد. رستوران‌ برهنه‌ها در لندن و توکیو در سال ۲۰۱۶ آغاز به کار کرده‌اند.

نکته جالب درباره رستوران برهنه‌ها در توکیو این است که مشتری‌ها در جلوی رستوران وزن کشی می‌شوند و اگر دارای اضافه وزن باشند (۱۵ کیلوگرم بیشتر از وزن میانگین داشته باشند) از ورود آنها به رستوران جلوگیری می‌شود.

در پاریس نیز رستوران برهنه‌ها وجود داشت. این رستوران در سال ۲۰۱۷ آغاز به کار کرد اما ۱۵ ماه بعد تعطیل شد. دلیل تعطیلی این ستوران عدم استقبال از سوی مردم اعلام شده است.

منبع: شبکه ۹ استرالیا


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه