وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 27 April 2024
» اخبار » آغاز اعتصاب ۲۴ ساعته رانندگان استارترک؛ محموله‌ها امروز دیر می‌رسد

تاریخ انتشار : 1400/07/01 - 5:24

آغاز اعتصاب ۲۴ ساعته رانندگان استارترک؛ محموله‌ها امروز دیر می‌رسد

صدای استرالیا– دو هزار نفر از رانندگان حمل کالای استارترک، به رغم نگرانی‌ها بابت تاخیر در تحویل واکسن‌های کووید-۱۹ از […]

آغاز اعتصاب 24 ساعته رانندگان استارترک؛ محموله‌ها امروز دیر می‌رسد

صدای استرالیا– دو هزار نفر از رانندگان حمل کالای استارترک، به رغم نگرانی‌ها بابت تاخیر در تحویل واکسن‌های کووید-۱۹ از امروز اعتصابی ۲۴ ساعته را آغاز کرده‌اند.

اتحادیه کارکنان صنعت حمل و نقل (TWU) تایید کرد که دو هزار نفر از کارکنان StarTrack از نیمه شب دیشب و پس از اینکه شرکت به دفعات از ارایه تضمین امنیت شغلی آنها خودداری و اقدام به برون‌سپاری بی‌رویه کرده است، وارد اعتصاب شده‌اند.
کمیسیون کار منصفانه نیز شب گذشته، پس از استماع استدلالات طرفین، اجازه این اقدام را داده است.

به فروشندگان آنلاین نیز هشدار داده شده که برای تاخیر در ارسال محموله‌های‌شان آماده باشند.

استارترک، با تمام توان برای جلوگیری از این اعتصاب وارد عمل شده و استدلال کرده بود که این اقدام، روی عرضه واکسن کرونا در سراسر کشور تاثیر منفی خواهد گذاشت. زیرا واکسن‌ها را نمی‌توان برای مدت طولانی خارج از فریزر نگه داشت.

اما اتحادیه کارکنان صنعت حمل و نقل نیز می‌گویند که شرکت استارترک، که زیر مجموعه استرالیا پست است، به طور بی‌رویه اقدام به برون‌سپاری مشاغل کرده و این اتحادیه خواستار تضمین موقعیت شغلی رانندگان این شرکت است.

یان کمبریج، رییس کمیسیون کار منصفانه نیز گفت که استارترک، مدارک کافی برای اثبات تاثیر اعتصاب بر تحویل به موقع واکسن‌ها ارایه نکرده است.

منبع: ۹ نیوز


برچسب ها : ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , اقتصادی
ارسال دیدگاه