وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 24 April 2024
» اجتماعی » آرام بخوابید جان‌های زیبا؛ یادبود چهار کودک کشته شده در آتش سوزی ملبورن برگزار شد

تاریخ انتشار : 1400/09/01 - 8:05

آرام بخوابید جان‌های زیبا؛ یادبود چهار کودک کشته شده در آتش سوزی ملبورن برگزار شد

صدای استرالیا- پس از حادثه غم‌انگیز کشته شدن چهار کودک در جریان یک آتش‌سوزی در جنوب‌غربی ملبورن، همسایگان و خانواده این کودکان، یاد آنها را گرامی‌ داشتند.


صدای استرالیا– پس از حادثه غم‌انگیز کشته شدن چهار کودک در جریان یک آتش‌سوزی در جنوب‌غربی ملبورن، همسایگان و خانواده این کودکان، یاد آنها را گرامی‌ داشتند.

حدود ساعت یک صبح روز یکشنبه، آتش نشانان به خیابان مانتلو درایو در وریبی اعزام و با خانه‌ای آجری مواجه شدند که در آتش می‌سوخت و چهار کودک خانواده‌ای در آن گرفتار شده و جان خود را از دست داده بودند.

صبح دوشنبه، ده‌‌ها نفر برای ادای احترام به «فرشتگانی که بسیار زود زمین را ترک کرده‌اند»، اقلامی مانند عروسک خرسی، اسباب‌بازی‌های خیابان سسمی، دسته های گل، شمع و کتاب در محل سانحه قرار دادند.

روی یکی از کارت‌های بزرگداشت قرار داده شده در محل نوشته شده بود:«آسوده بخوابید جان‌های زیبا. هرگز شما را فراموش نمی‌کنیم. به آسمان‌ها بروید.»

همچنین صفحه‌ای در وب سایت GoFundMe برای کمک به خانواده مذکور ساخته شده که تا صبح امروز بیش از ۹۳ هزار دلار جمع آوری کرده بود.

ستوان دامیان مولوی، افسر آتش‌نشانی وریبی گفت که آتش‌نشانان می‌دانستند که کودکان در آتش گیر افتاده‌اند؛ اما شدت آتش سوزی یافتن آنها را دشوار کرده بود.

جسد دو دختر بچه یک و شش ساله و دو پسر ۳ و ده ساله درون ساختمان آتش گرفته پیدا شد.

والدین و برادر این کودکان توانسته بودند جان خود را نجات دهند و هم اکنون در بیمارستان بستری هستند.

کارآگاهان و متخصصان آتش‌سوزی و موادمنفجره پلیس ویکتوریا در حال تحقیق درباره دلایل آتش‌سوزی هستند.

منبع: ۷ نیوز


برچسب ها : ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه