وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 19 April 2024
» اجتماعی » آدلاید بهترین شهر استرالیا برای زندگی

تاریخ انتشار : 1399/08/25 - 5:37

آدلاید بهترین شهر استرالیا برای زندگی

صدای استرالیا – یک موسسه مطالعاتی و نظرسنجی بهترین شهرهای استرالیا برای زندگی را با نظرسنجی سراسری از مردم انتخاب و معرفی کرد.


صدای استرالیا – یک موسسه مطالعاتی و نظرسنجی بهترین شهرهای استرالیا برای زندگی را با نظرسنجی سراسری از مردم انتخاب و معرفی کرد.

موسسه مطالعاتی ایپسوس که در زمینه تحقیقات جهانی بازار و همچنین نظرسنجی‌های مختلف فعالیت دارد نتایج تازه‌ترین نظرسنجی خود با عنوان ایپسوس لایف ۲۰۲۰ را منتشر کرد، نظرسنجی که نشان می‌دهد شهر آدلاید بهترین ‌شهر استرالیا برای زندگی به‌شمار می‌رود.

این نظرسنجی که با مشارکت بیش‌از ۱۴ هزار استرالیایی انجام شده است نشان می‌دهد که دو منطقه مرکز شهر آدلاید (CBD) و آدلاید هیلز بهترین کلان‌شهر استرالیا برای زندگی هستند.

منطقه ساترلند که محل زندگی اسکات موریسون، نخست وزیر استرالیا به شمار می‌رود نیز رتبه دوم بهترین منطقه استرالیا برای زندگی را به خود اختصاص داد.

چهار منطقه از سیدنی در طبقه‌بندی برترین کلان‌شهرهای استرالیا بین ۱۰ منطقه نخست قرار دارد.

بر این اساس، مرکز شهر پرت جایگاه سوم، نواحی جنوبی ملبورن رتبه چهارم و مرکز تجاری شهر بریزبن رتبه پنجم را در فهرست برترین مناطق استرالیا برازی زندگی کسب کرده‌اند.

مرکز تجاری سیدنی، شمال سیدنی و سواحل شمالی سیدنی رتبه‌های بعدی را به خود اختصاص داده‌اند.

منطقه ماری در نیوساوت‌ولز هم عنوان قابل سکونت‌ترین منطقه حاشیه‌ای در استرالیا را کسب کرده است و پس از آن وارنامبول و گلدکوست قرار گرفته‌اند.

پاسخ‌دهندگان این نظرسنجی، امنیت، مقرون به صرفه بودن و دسترسی به خدمات بهداشتی با کیفیت را به‌عنوان مهمترین ویژگی‌های برترین شهرهای استرالیا معرفی کردند.

آدلاید تنها کلان‌شهر این کشور بود که از کل ۱۶ معیار ارزیابی‌شده در نظرسنجی ماه جولای، از میانگین بالاتری برخوردار بود.

استوارت کلارک، مدیر امور عمومی ایپسوس در این‌خصوص گفت: هرچند اولویت‌های استرالیایی‌ها در دوره بیماری عالم‌گیر کووید-۱۹ تغییر کرده است اما این امر در ترجیحات زندگی مردم بازتاب نداشته است و همچنان امنیت، مسکن ارزان و خدمات بهداشتی مناسب، مهمترین معیارهای استرالیایی‌ها برای محل زندگی است.

منبع: ۷نیوز


برچسب ها : , , , , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه