وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 27 April 2024
» اخبار » هنگ‌کنگ نیم میلیون بلیت رایگان هواپیما به مسافران می‌دهد

تاریخ انتشار : 1401/07/15 - 9:30

هنگ‌کنگ نیم میلیون بلیت رایگان هواپیما به مسافران می‌دهد

صدای استرالیا– هنگ‌کنگ که تا پیش از همه‌گیری کرونا، سالانه حدود ۵۶ میلیون توریست جذب می‌کرد، اکنون در صدد برداشتن […]

هنگ‌کنگ نیم میلیون بلیت رایگان هواپیما به مسافران می‌دهد

صدای استرالیا– هنگ‌کنگ که تا پیش از همه‌گیری کرونا، سالانه حدود ۵۶ میلیون توریست جذب می‌کرد، اکنون در صدد برداشتن گام‌هایی جدی است که دو سال سخت کرونا را جبران کند.

تنها چند روز پس از لغو مقررات هتل قرنطینه اجباری، هنگ‌کنگ برنامه اهدای نیم میلیون فقره بلیت هواپیما را به منظور تقویت صنعت گردشگری به اجرا گذاشته است.

این برنامه که برای اولین بار دو سال پیش اعلام شد، توسط سخنگوی اداره فرودگاه‌های هنگ کنگ تایید شده است.

وی گفت که این ۵ میلیون بلیت هواپیما به ارزش حدود ۴۰۰ میلیون دلار هنگ‌کنگ (۲۵۴٫۸ میلیون دلار آمریکا) به توریست‌ها اهدا خواهد شد.

این تعداد بلیت را اداره فرودگاه‌های هنگ‌کنگ در سال ۲۰۲۰ از شرکت‌های هواپیمایی خریداری کرد تا از این طریق به شرکت‌های مذکور تزریق نقدینگی کند و حالا این بلیت‌ها در کمپین بازاریابی این اداره به توریست‌ها و ساکنان هنگ‌کنگ اهدا می‌شود.

قرار است پس از هماهنگی با شرکت‌های هواپیمایی، جزییات این برنامه اعلام شود.

البته مسافران بین المللی ورودی به هنگ‌کنگ همچنان باید گواهی واکسیناسیون پیش از پرواز و همچنین آزمایش PCR منفی و آزمایش آنتی ژن سریع را قبل از ورود ارائه کنند.

این توریست‌ها باید یک دوره سه‌روزه نظارتی را نیز پشت سر بگذارند و در این مدت اجازه غذا خوردن و نوشیدن در بارها و رستوران‌ها را ندارند.

هنگامی که آنها اجازه ورود پیدا کردند، بازدیدکنندگان باید یک دوره سه روزه خود نظارتی را پشت سر بگذارند و در این مدت از غذا خوردن در رستوران ها یا بارها منع می شوند.

علاوه بر این مسافران بین‌المللی به هنگ‌کنگ باید آزمایشات PCR را در روزهای ۲، ۴ و ۶ پس از ورود انجام دهند و ضمنا به مدت ۷ روز، روزانه آزمایش فوری آنتی‌ژن انجام بدهند.

منبع: ۹ نیوز


برچسب ها : ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , اقتصادی
ارسال دیدگاه