وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024
» اخبار » یک شراب استرالیایی، بهترین شراب جهان شد

تاریخ انتشار : 1400/09/03 - 8:43

یک شراب استرالیایی، بهترین شراب جهان شد

صدای استرالیا– شرابی از محصولات استرالیای جنوبی که هر بطری آن ۴۳ دلار قیمت دارد، به عنوان بهترین شراب شاردونی […]

یک شراب استرالیایی، بهترین شراب جهان شد

صدای استرالیا– شرابی از محصولات استرالیای جنوبی که هر بطری آن ۴۳ دلار قیمت دارد، به عنوان بهترین شراب شاردونی جهان معرفی شد.

در رویداد جوایز جهانی شراب لاس وگاس که هفته جاری برگزار شد، شرکت شراب‌سازیTaylors ، جایزه اول را به‌خاطر شراب St Andrews Chardonnay 2020به دست آورد.

این شراب سفید که در مزارع این شرکت خانوادگی در کلیر ولی تولید می‌شود، پس از تست چشم بسته توسط داوران برجسته بین‌المللی، از جمله استاد سوملیه، چندین شراب‌ساز و معامله‌گران شراب، حایز رتبه نخست شد.

این شراب، دارای بافتی لطیف با طعم‌های ماندگار و خوش طعم هلو، شلیل و رگه‌هایی از بادام هندی است که با استفاده از بلوط فرانسوی با کیفیت تقویت شده است.

این دومین سال است که شراب شادونی مذکور، برنده جایزه بزرگ در رویداد جوایز جهانی شراب لاس وگاس می‌شود.

علاوه بر شراب مذکور که حایز رتبه بهترین شراب شد، خانواده شراب‌ساز تیلور، برای محصول Jaraman Shiraz 2019 خود نیز یک مدال طلا به دست آوردند. ۶ محصول دیگر آنها نیز برنده مدال نقره شد.

البته تیلور تنها شراب ساز استرالیایی نبود که از این مسابقات با دست پر برگشت. شرکت شراب‌سازی Lillypilly از نیوساوت‌ولز نیز عنوان بهترین شراب دسر را برای دو شراب شیرین خود با نام‌های Fiumara 7 Angelo Blend و Noble Harvest به دست آورد.

شراب شاردونی تیلور، یا بهترین شراب جهان، از سال آینده میلادی در تعدادی از شراب‌فروشی‌های منتخب، در شراب سازی تیلور در کلیر ولی و همچنین به صورت آنلاین به قیمت هر بطری ۴۳ دلار به فروش خواهد رسید.

منبع: ۷ نیوز


برچسب ها : , , , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , فرهنگی
ارسال دیدگاه