وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024
» اجتماعی » کمک ۱۱۰۰ دلاری دولت ویکتوریا به دانشجویان خارجی + لینک دریافت کمک

تاریخ انتشار : 1399/02/11 - 15:13

کمک ۱۱۰۰ دلاری دولت ویکتوریا به دانشجویان خارجی + لینک دریافت کمک

صدای استرالیا – دولت ایالت ویکتوریا طرحی را معرفی کرده است که بر اساس آن به دانشجویان خارجی که از شیوع ویروس کرونا متاثر شده‌اند کمک مالی ارائه می‌شود.


صدای استرالیا – دولت ایالت ویکتوریا طرحی را معرفی کرده است که بر اساس آن به دانشجویان خارجی که از شیوع ویروس کرونا متاثر شده‌اند کمک مالی ارائه می‌شود.

مارتین پاکولا، وزیر کار ایالت ویکتوریا گفت که در قالب طرحی ۴۵ میلیون دلاری دولت قصد دارد تا به ۴۰ هزار دانشجوی بین‌المللی در این ایالت کمک کند.

وی با اعلام این که در حال حاضر ۱۵۰ هزار دانشجوی بین‌المللی در ایالت ویکتوریا مشغول به تحصیل هستند، گفت: بر اساس این طرح، دانشجویان بین‌المللی که به دلیل شیوع ویروس کرونا کار خود را از دست داده‌اند و به کمک‌های دولتی دسترسی ندارند برای یک نوبت حداکثر تا ۱۱۰۰ دلار کمک مالی دریافت می‌کنند.

وی تصریح کرد: این کمک برای دانشجویان بین‌المللی بسیار مهم است زیرا آنها نیز در شرایط دشواری قرار دارند.

گفته شده است که کمک ۱۱۰۰ دلاری به دانشجویان خارجی دانشگاه‌ها، مراکز TAFE  و کالج‌های آموزش زبانی تعلق می‌گیرد که بتوانند ثابت کنند به دلیل شیوع یوروس کرونا شغل خود را از دست داده‌اند.

اظهارات وزیر کار ایالت ویکتوریا در حالی صورت می‌گیرد که اسکات موریسون، نخست زیر استرالیا اوایل ماه از دانشجویان خارجی که توانایی مالی برای ادامه تحصیل و ماندن در استرالیا ندارند، خواسته بود تا به کشورهای خود بازگردند.

اظهارات نخست وزیر استرالیا با انتقادهای تندی از سوی روسای برخی دانشگاه‌ها روبرو شد.

آمارهای منتشر شده نشان می‌دهند که دانشجویان خارجی در سال ۲۰۱۸ به تنهایی ۱۱٫۸ میلیارد دلار برای ویکتوریا درآمدزایی داشته‌اند.

برای ثبت درخواست و اعلام تمایل خود برای دریافت کمک دولت استرالیا به دانشجویان خارجی می‌توانید به این لینک مراجعه کنید و یا با کلیک بر روی این لینک فرم مربوطه را پر کنید.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه