وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024
» اجتماعی » کشتن تمساح چهار متری به دلیل آدم‌خواری در کوئینزلند

تاریخ انتشار : 1399/11/26 - 10:51

کشتن تمساح چهار متری به دلیل آدم‌خواری در کوئینزلند

صدای استرالیا- یک تمساح چهارمتری که گفته می‌شود احتمالا عامل مرگ ماهیگیری در شمال کوئینزلند بوده، پس از یافتن بقایای […]


صدای استرالیا- یک تمساح چهارمتری که گفته می‌شود احتمالا عامل مرگ ماهیگیری در شمال کوئینزلند بوده، پس از یافتن بقایای جسد ماهیگیر، گرفته و کشته شد.

ماهیگیر ۶۹ ساله یاد شده از حدود ساعت ۳ عصر پنج‌شنبه گذشته برای صید ماهی به نهری در جزیره هینچینبروک رفته و قرار بود یک ساعت بعد برگردد. اما این اتفاق نیفتاد و همسرش نیز قادر به برقرار تماس رادیویی با او نبود و به همین دلیل با پلیس تماس گرفت. از آن زمان به بعد، پلیس، مرکز خدمات اورژانس و افسران حیات وحش کوئینزلند جست‌وجو برای یافتن او را آغاز کردند.

صبح جمعه، قایق او که تخریب و واژگون شده بود، در پایین دست نهر گایونداه در جنوب غربی جزیره پیدا شد.

دپارتمان محیط زیست و علم کوئینزلند (DES) روز جمعه اعلام کرد که تخریب قایق، مشخص کرد که احتمالا پای حمله یک کروکودیل در میان بوده است.

جمعه شب گذشته، بقایای جسد این ماهیگیر از سوی افسران حیات وحش پیدا شد. دپارتمان محیط زیست و علم کوئینزلند و پلیس کویینزلند نیز این مساله را در بیانیه‌ای تایید کردند.

در این بیانیه آمده است: در شرایط حاضر، پلیس معتقد است که بقایای یافته شده، متعلق به فرد گم‌شده است؛ هرچند که برای تایید این موضوع، به آزمایش‌های پزشکی قانونی نیاز داریم.

جست‌وجوی برای بقایای بیشتر در جریان است، ولی افسران حیات وحش در همین مدت، یک کروکودیل ۴ متری را در نزدیکی محلی که قایق ماهیگیر گم شده قرار داشت، یافتند.

بیانیه دپارتمان محیط زیست و علم کوئینزلند می‌افزاید: افسران به روشی انسانی، حیوان را کشتند و جسدش را به سرزمین اصلی بازگرداندند. قرار است جسد این تمساح کالبدشکافی شود.

منبع: گاردین


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه