وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Tuesday 23 April 2024
» اجتماعی » کاهش آمار به ۱۰۰ تضمین رفع محدودیت‌ها در ویکتوریا نیست

تاریخ انتشار : 1399/06/10 - 4:56

کاهش آمار به ۱۰۰ تضمین رفع محدودیت‌ها در ویکتوریا نیست

صدای استراليا- درحالی كه اهالی ملبورن بايد دو هفته ديگر از مرحله چهارم محدوديت‌ها را تحمل كنند، دنيل اندروز هشدار داد هنوز زمان مناسب برای خروج از محدوديت‌ها فرا نرسیده است.

کاهش آمار به 100 تضمین رفع محدودیت‌ها نیست

صدای استرالیا– درحالی که اهالی ملبورن باید دو هفته دیگر از مرحله چهارم محدودیت‌ها را تحمل کنند، دنیل اندروز هشدار داد هنوز زمان مناسب برای خروج از محدودیت‌ها فرا نرسیده است.

قرار بود محدودیت‌های مرحله چهارم روز ۱۳ سپتامبر به پایان برسد و با وجود اینکه تعداد مبتلایان رو به کاهش گذاشته است، اندروز معتقد است اهالی ویکتوریا فعلا باید در همین وضعیت باقی بمانند. آمار ابتلا در روز یکشنبه ۱۱۴ مورد و در روز شنبه ۹۴ مورد اعلام شد. اندروز معتقد است چرخش آمار در مرز و محدوده ۱۰۰ مورد برای بازگشایی و کاهش محدودیت‌ها مناسب نیست. به گفته او اعدادی مانند ۹۴ یا ۱۰۰ یا ۱۱۴ به سادگی می‌توانند چند برابر شده و دوباره ایالت را در وضعیت بحران قرار دهند.

ااندروز وعده داد به محض اینکه آمار ابتلا کاهش بیشتری یابند، که به زودی این اتفاق خواهد افتاد، مقامات می‌توانند برای هفته‌ها و ماه‌های پس از آن برنامه‌ریزی کنند. نخست‌وزیر ویکتوریا تاکید کرد سری بعدی محدودیت‌ها مبتنی بر دانش و داده و مدارک خواهد بود و برای چندین ماه به اجرا گذاشته خواهد شد.

نخست‌وزیر اعلام کرد روز دوشنبه درباره نحوه همکاری دولت با بخش تجارت و کسب و کارها به منظور کاهش محدودیت‌ها بیانیه‌ای را اعلام خواهد کرد. ویکتوریا ۲۸۳۰ مورد ابتلای فعال دارد که ۴۰۶ نفر از آنها از کادر درمان و ۱۲۷۷ نفر آنها از خانه‌های سالمندان بوده‌اند. درحال حاضر ۴۷۲ ویکتوریایی در بیمارستان بستری هستند که حال ۲۵ نفر آنها وخیم است.

منبع: ۷News

 

خبر مرتبط:

واکسن کرونای استرالیا موفق عمل کر


برچسب ها : ,
دسته بندی : اجتماعی , اسلایدر
ارسال دیدگاه