وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 2 May 2024
» اخبار » کانتاس برنامه وفاداری خود را متحول می‌کند

تاریخ انتشار : 1403/01/21 - 7:20

کانتاس برنامه وفاداری خود را متحول می‌کند

صدای استرالیا– شرکت هواپیمایی کانتاس از بازنگری اساسی در برنامه وفاداری (Frequent Flyer) خود خبر داد که موجب سهولت بیشتر […]

کانتاس برنامه وفاداری خود را متحول می‌کند

صدای استرالیا– شرکت هواپیمایی کانتاس از بازنگری اساسی در برنامه وفاداری (Frequent Flyer) خود خبر داد که موجب سهولت بیشتر در استفاده از امتیازهای این برنامه برای رزرو پرواز خواهد شد.

طبق اعلام کانتاس، با راه‌اندازی سیستم پاداش پروازهای «Classic Plus» اعضا به بیش از ۲۰ میلیون صندلی جایزه جدید دسترسی پیدا خواهند کرد.

مدیران کانتاس می‌گویند که این بزرگ‌ترین تغییر برنامه در طول ۳۵ سال گذشته‌ است و باعث می‌شود سفر به مکان‌هایی مثل لندن، توکیو، نیویورک و سنگاپور با امتیازهای برنامه وفاداری، حتی در زمان‌های اوج تقاضا، آسان‌تر شود.

کانتاس می‌گوید: برای رزرو صندلی‌های جایزه «Classic Plus» معمولا امتیاز بیشتری نسبت به صندلی‌های جایزه «Classic» فعلی نیاز است؛ اما «Classic Plus» با در دسترس قرار دادن صندلی‌های بیشتر، یکی از بهترین ارزش‌ها در کل برنامه‌ وفاداری به شمار می‌رود.

امتیازهای مورد نیاز برای رزرو صندلی‌های جایزه «Classic Plus» مانند بلیت‌های معمولی هواپیما متغیر است، به این معنی که در زمان‌های کم‌تقاضا یا هنگام رزرو زودهنگام کمتر و در زمان‌های اوج تقاضا بیشتر خواهد بود.

ونسا هادسون، مدیرعامل گروه کانتاس گفت: برنامه وفاداری بخشی جدایی‌ناپذیر از کانتاس است و همواره برای قدردانی از وفاداری مشتریان‌مان مدنظر بوده است.

اندرو گلانس، مدیرعامل وفاداری کانتاس نیز گفت: ما می‌دانیم اعضای برنامه‌ ما چقدر صندلی‌های جایزه‌ فعلی را دوست دارند. بنابراین محصول جدید Classic Plus که امروز اعلام می‌کنیم، فراتر از تعهد ما به ۵ میلیون صندلی جایزه‌ Classic است.

بنا به اعلام کانتاس، یک پرواز رفت و برگشت عادی از سیدنی به لندن با سیستم جایزه‌ Classic  قدیمی ۱۱۰،۴۰۰ امتیاز و ۷۱۴ دلار هزینه داشت.

هزینه‌ Classic Plus در زمان‌های کم‌تقاضا ۱۳۰،۶۰۰ امتیاز به علاوه‌ ۷۱۴ دلار و در زمان‌های اوج تقاضا ۱۹۱،۸۰۰ امتیاز به علاوه‌ ۷۱۴ دلار خواهد بود.

همچنین به جای ۵ میلیون صندلی جایزه فعلی برای Classic، هر سال ۲۰ میلیون صندلی جایزه برای Classic Plus ارائه خواهد شد.

کانتاس می‌گوید صندلی‌های جایزه‌ی Classic Plus را هم‌اکنون می‌توان به صورت آنلاین برای پروازهای بین‌المللی از مبدا استرالیا با تاریخ سفر از اول جولای ۲۰۲۴ رزرو کرد. این شرکت هواپیمایی اعلام کرد پروازهای بیشتری در اواخر سال ارائه خواهد شد.

منبع: ۹نیوز


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , اقتصادی
ارسال دیدگاه